עצמאית? חמישה דברים שעדיף שהגבר יעשה גם אם את יכולה לבד (ואת יכולה)



לכבוד יום העצמאות רצינו לבחון עד כמה נשים הפכו באמת לעצמאיות כמו שהן נורא מתאמצות להיות ולהראות בעיקר מול גברים, בסיטואציות כאלה ואחרות שהן מסוגלות לבד. בואו לראות על מה כדאי להפסיק להתעקש ולתת לגבר את הבמה

הרוכסן של השמלה- שיעורי היוגה אכן משתלמים ואת מסוגלת לרכוס לעצמך את השמלה עם הריצ' רצ' בגב! שאפו! אבל הרבה יותר כיף כשהוא פותח אותו ומקלף אותה ממך, יש בזה משהו סקסי ואירוטי.

בירה/ יין- נכון שאת יודעת לחלוץ בקבוקים וכל הכבוד לך על שלמדת לפתוח בירה עם העין- תעשי את זה כשאת בחוף הים שיכורה עם החברות שלך. כשאת איתו- תני לו לפתוח לך.

שמן מים ולתקן פנצ'ר- סחטיין עליך שאת יודעת איפה כל דבר נמצא וגם אם תתקעי בדרך באמצע שומקום תצליחי לחלץ את עצמך, אבל זה פחות סקסי, עלול לשבור לך ציפורן וחוץ מזה, אין כמו לראות את הגבר שלך מרוח בגריז.

איקאה- עזבי שאת סוחבת אותו לשם. תניחי את כל השטויות שאספתם בדרך במקומם ותני לו להרכיב את השידה עם ה- 36 חלקים, 10 עמודי הוראות ואינספור הברגים שממש דומים האחד לשני וכהוקרת תודה תני לו את המגירה העליונה בשידה.

פטיש מסמר ניקח מהר- בלי קשר לחג הסוכות, בטוח שאת מסוגלת לקחת פטיש ולדפוק מסמר בקיר. יש נשים שאפילו יודעות להבדיל בין מפתח אלן ל'טסטר' אבל תני לו להתחשמל.

עזרה בהכנת הכתבה: סמדר מלכה, הבעלים של 4play


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה