בית״ר הביסה את בני סכנין 0:3 בטדי



הצהובים התאוששו מההפסד למכבי ת״א בגביע והציגו יכולת נהדרת במטרה לזכות בכרטיס לאירופה דרך מיקום טוב בליגה. שכטר, סאבו ו-ורד כבשו. במחזור הבא: בית״ר נגד ב״ש בטרנר

אחרי ההפסד למכבי ת״א בחצי גמר גביע המדינה, חזרה בית״ר ירושלים למאבקי הליגה כשאירחה הערב (מוצ״ש) את בני סכנין באצטדיון טדי. במועדון ידעו שניצחון במשחק הזה יכול להחזיר את הביטחון לצהובים לקראת המשך המאבקים על הכרטיס לאירופה, ובנוסף ירגיע מעט את האוהדים שעודדו בצורה יוצאת דופן בגביע גם אחרי ההפסד. הפתעה משמעותית אחת הייתה בהרכב בית״ר הערב. קפטן הקבוצה דן איינבינדר פתח על הספסל, כשבמקומ פתח קלאודימיר פריירה. למעט השינוי הזה שרון מימר פתח עם אותם שחקנים שפתחו בחצי גמר הגביע.

 

מהלך המשחק: בית״ פתחה את המשחק בסערה והגיעה למספר מצבים מסוכנים ממש בדקות הראשונות. סכנין לא הצליחה להניע כדור ולא סיכנה כמעט בכלל את השער של הצהובים, כשמנגד בית״ר ירושלים החמיצה הזדמנויות רבות לעלות ליתרון. בית״ר שלטה במהלך המשחק, אך זה לא הספיק לה לעלות ליתרון והקבוצות ירדו להפסקה בתיקו 0:0. איינבינדר נכנס למשחק בפתיחת המחצית השנייה, ובדקה ה-51 סחט כדור עונשים מ-11 מטרים. שכטר בעט מהנקודה הלבנה וכבש את העשר הראשון. 1:0 לבית״ר. בדקה ה-67 חן עזרא הגביה כדור נהדר לאריק סאבו שבעט מהאוויר והכניע את קנדיל. 2:0 לבית״ר. בדקה ה-82 גם עידן ורד הצטרף לחגיגה כשבעט כדור שפגע בקורה ונכנס לשער של קנדיל. 3:0 לבית״ר בסיום.

 

במחזור הבא תצא בית״ר לאצטדיון טרנר ותפגוש את האלופה הפועל ב״ש.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה