הפועל ניצחה את נהריה, פיטרסון נפצע ובספק לולנסיה



האדומים גברו על הקבוצה מהצפון 80:91, אך האירוע המשמעותי במשחק היה פציעתו של פיטרסון שנפגע בכתפו ויעבור צילום במהלך הלילה. דייסון קלע 22 נק׳, בר טימור סיים עם דאבל דאבל (19 נק׳, 10 אס׳)

שלושה ימים לפני אחד מהמשחקים הכי חשובים שלהם העונה, אירחה הערב (ראשון) הפועל ירושלים את עירוני נהריה. למשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי של ליגת ווינר סל. האדומים הגיעו לארנה אחרי הניצחון הגדול נגד ולנסיה ביום שישי האחרון, כשהשחקן המצטיין של אותו משחק, טרנס קינזי, קיבל הערב מנוחה ולא נכלל בסגל של פיאנג׳יאני להתמודדות. גם סטודמאייר לא שותף. בחמישייה פתחו טימור, ג׳רלס, דייסון, אליהו וג׳ונס.

 

מהלך המשחק: הפועל פתחה טוב כשדייסון בלט מעל כולם והעלה את קבוצתו ליתרון 6:13. גם בהמשך הרבע האדומים שלטו ונראו בטוחים בעצמם, בדרך ל-12:26 בסיום הרבע הראשון. גם ברבע השני הפועל שלטה באופן ברור במהלך המשחק, וסיימה את עשרים הדקות הראשונות ביתרון 28:49. המשחק הטוב של האדומים נמשך גם ברבע השלישי שהסתיים בתוצאה 68:52 להפועל, אלא שברבע השלישי קרה האירוע המשמעותי ביותר מבחינת האדומים כשטראוויס פיטרסון נפצע וירד לחדר ההלבשה כשהוא מחזיק בכתפו. הפורוורד יעבור צילום במהלך הלילה כשכרגע הוא בספק למשחק בספרד. בסיום 91:80 להפועל.

 

בלטו בירושלים: דייסון 22 נקודות, טימור 19 נק׳ (10 אסיסטים), אליהו וג׳ונס 11 נק׳.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה