הפועל ירושלים הפסידה להפועל ת״א 83:70



שלושה ימים לפני משחק מספר 1 של חצי גמר היורוקאפ, הפסידה החבורה של פיאנג׳יאני בת״א. תומר גינת בלט בשורות המארחת עם 23 נקודות , דייסון אצל הירושלמים (14 נקודות)

הפועל ירושלים יצאה הערב (מוצ״ש) להיכל שלמה בת״א כדי לפגוש את הפועל ת״א במסגרת משחקי המחזור ה-22 של ליגת העל בכדורסל. ירושלים הגיעה למשחק אחרי מנוחה ארוכה בזכות הניצחון 0:2 בסדרת רבע גמר הירוקאפ נגד גראן קנאריה שהקנה להם שבוע שלם ללא משחקים. הזר שלא נרשם למשחק הערב הוא שון ג׳ונס. גם בריאן רנדל לא נכלל בסגל לאחר שנפצע במשחק האחרון ולמעשה ייעדר למשך כל העונה. מי שחזר לסגל אחרי תקופת היעדרות ממושכת הוא בר טימור שלא זכה לשחק עם הפועל נגד הספרדים. בחמישייה פתחו ג׳רלס, טימור, קינסי, אליהו וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: הרבע הראשון היה לא טוב מבחינת האורחת. הפועל ת״א הצליחה לעצור את חניכיו של פיאנג׳יאני על מספר נקודות נמוך וניצחה את הרבע הראשון 13:17. גם ברבע השני ירושלים לא הבריקה כשמנגד הפועל ת״א הענישה והגדילה את היתרון שלה. בהמשך הרבע הירושלמים התעשתו וצימקו את הפער מהמארחים. עם זאת בת״א השכילו לשמור על היתרון ולוח התוצאות במחצית הראה 37:34 למארחת. הפועל תל אביב המשיכה להוביל לאורך הרבע השלישי, כשהיא לא נותנת להפועל ירושלים לחזור. המארחת עלתה ליתרון דו ספרתי, אך פיטרסון קבר שלשה ובסיום הרבע השלישי 57:48 לת״א. ברבע הרביעי ת״א הגדילה את יתרונה והקשתה מאוד על האורחת. תומר גינת בלט בשורות ת״א והיה האחראי העיקרי למשחק הגדול של רמי הדר וחניכיו. בסיום 83:70 לת״א.

 

בלטו בירושלים: דייסון 16 נקודות, טימור 13, סטודמאייר 11.

 

ביום שלישי הקרוב תשחק הפועל ירושלים נגד ולנסיה בספרד, במסגרת משחק מספר 1 של חצי גמר היורוקאפ.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה