חג החנוכה ברכבת הקלה בירושלים



אלפי נוסעים השתתפו בפעילות חגיגית שערכה סיטיפס הרכבת הקלה לרגל החג

לרגל חג החנוכה, ערכה סיטיפס פעילות חגיגית לטובת הנוסעים והציבור הירושלמי, במעמד סגן ראש העיר ירושלים הרב יוסי דייטש, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה, ירון רביד ומנהל השיווק והפרסום ברכבת הקלה, עוזאל ותיק. הפעילות התקיימה בסמוך לחנוכייה הגדולה שהוצבה בתחנת הרכבת הקלה בתחנה המרכזית בירושלים. 

במסגרת החגיגה, כאשר ברקע נגנים מקצועיים ניגנו את מיטב שירי החנוכה, חילקה סיטיפס לאלפי נוסעים וכן לעוברים ולשבים סופגניות וכתרי חג צבעוניים לילדים. בנוסף, הוצבה חנוכייה גדולה ומרשימה במתחם תחנת הרכבת בתחנה המרכזית בירושלים בשיתוף סיטיפס ואגודת צעירי חב"ד.

בדברי ברכה שנשא סגן ראש העיר הרב יוסי דייטש הוא ציין לשבח את הפעילויות הקהילתיות שעורכת סיטיפס הרכבת הקלה ואת אלו הנערכות על ידה בחנוכה: "הרכבת עושה שמח לירושלים ומעבר להיותה כלי התחבורה המרכזי של העיר היא דואגת מאוד לרווחת התושבים והנוסעים".

מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה, ירון רביד ציין כי "הרכבת הקלה הינה חלק בלתי נפרד ממרקם החיים בעיר ואנו רואים חשיבות רבה בחיבור הישיר עם תושבי ירושלים והנוסעים הן בשגרה והן במועדים מיוחדים ובחגים. אירוע זה הוא חלק ממגוון פעילויות שעורכת סיטיפס בהתאמה לקהילות השונות בירושלים ולציבור הנוסעים. בשם החברה ועובדיה, אני מאחל לכל בית ישראל חג שמח ונסיעה טובה".

תמונה: נחשון פיליפסון 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה