דצמבר חם במוזיאון המדע בירושלים



מוזיאון המדע בירושלים יפתח את שעריו במסגרת אירועי 'חמשושלים' מדי חמישי ללילה לבן ומזמין את המבקרים להנות מכניסה חינם למוזיאון ולהנות מתכנית עשירה וייחודית של אמנות מדע וטכנולוגיה

לילות לבנים, תערוכה חדשה, סדנאות אינטראקטיביות, שיחי גלריה, הדגמת אש ועוד.

MakeLight  

תערוכה חדשה

ברוח תנועת MAKE העולמית יוצגו כ20 עבודות נבחרות, חלקן אינטראקטיביות בנושאים של חושך, צלליות ואור פרי יצירתם ובהשתתפותם של מייקרים ישראליים, אמנים, מעצבים, מדענים, אנשי תוכנה וטכנולוגיה. בעבודות באים לידי ביטוי ערכים של שיתוף פעולה ועקרונות מדעיים וטכנולוגיים היוצרים תמהיל ייחודי של אמנות עכשווית, מדע וטכנולוגיה. לרוב הופכות העבודות את המבקרים לשותפים בתהליך היצירה והעשייה.

העבודות יהוו השראה לקהל המגיע למוזיאון לפעול וליצור עבודות משל עצמו, להיפגש עם המייקרים היוצרים ולקיים שיחי גלריה. עוד במסגרת אירועים, סדנת יצירה למשפחות 'קופסאות אור' - בהשראתה יוזמנו המבקרים, מבוגרים וצעירים, ליצור את קופסאות האור שלהם בסדנת יצירה והתנסות פתוחה המעודדת יצירתיות, דמיון, התנסות וברוח אקולוגית. קופסאות האור תשולבנה למצרף הנבנה על ידי הקהל ויוצג מדי ערב במסגרת חמשושלים.

בהרשמה מראש בלבד בשולחן המודיעין במוזיאון. מספר המקומות מוגבל.

'על האש'

מדי ערב במסגרת חמשושלים תתקיים הדגמה מדעית בשיתוף הקהל המשלבת אש וחומרים כימיים שונים.

בהדגמה נלמד כיצד ניתן ליצור אש צבעונית, נדליק את "הסנה הבוער" ונלמד כיצד קוסמים שורפים נייר שנעלם כהרף עין, זיקוקי אש בתוך מים, סיבוב זיקוקי די-נור  בעזרת מקדחה ליצירת מפל של ניצוצות מרהיבים ולקינוח טורנדו אש אימתי וענק.

סיורים מודרכים בתערוכת 'משחקי אור וצל' ותערוכת 'שדות המחר' יצאו מספר פעמים במהלך הערב.

האירועים יתקיימו בתאריכים: 1.12.16/ 8.12.16/ 15.12.16/ 22.12.16

בין השעות: 21:00 – 01:00. כניסה חינם.

 
תמונות: שרון אבהרם באדיבות יח"צ  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה