משה (קינלי) טור פז מסיים את תפקידו



ראש מינהל החינוך בעיריית ירושלים, משה (קינלי) טור פז הודיע השבוע לראש-העיר ניר ברקת כי בכוונתו לסיים את תפקידו בעוד כחצי שנה, לאחר שמילא את התפקיד בהצלחה בחמש השנים האחרונות

משה קינלי טור פז ציין במכתבו לעובדים כי "בקיץ הקרוב, בתום 5 שנים מכניסתי לתפקיד, בכוונתי לסיים את תפקידי כמנהל מינהל החינוך של העיר ירושלים.  אני מודה לראש-העיר, ניר ברקת על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד תחתיו כמחזיק תיק החינוך העירוני וכראש העיר. אני עובר שנים מדהימות ומלאות סיפוק וזוכה להיות שותף בקידומה של מערכת החינוך הגדולה והמורכבת בישראל.  בחודשים פברואר-מרץ הקרובים אצא מטעם עירית ירושלים לחודש לימודים באוניברסיטת הארווארד כעמית בקרן ווקסנר ולכן אני מקדים את ההודעה על מנת לאפשר למערכת להתארגן בהתאם.

אני פועל בשנים אלו באמון מלא עם ראש-העיר ועם הנהלתה. אנו זוכים לשנים של צמיחה חברתית, קהילתית ותקציבית לעיר ירושלים בכלל ולמערכת החינוך בפרט. אנו משלימים תהליך של רה ארגון במנח"י, מקימים עשרות בתי ספר חדשים, יוצרים גשרים בין אוכלוסיות שונות  וקיבלנו על כך הכרה משמעותית בדמות זכיית העיר ירושלים בפרס החינוך הארצי.

זו עדיין לא העת לסיכומים אבל אני כבר עתה מודה לחברי לדרך במינהל החינוך, בעירייה, במשרד החינוך, בוועד ההורים ובעיקר למורים ולמנהלי בתי הספר, על כל יום שאני זוכה להיות חלק ממערכת החינוך הירושלמית. לפנינו עוד 7 חודשים של עבודה ובכוונתי להעביר לבא אחרי את מערכת החינוך סדורה ומוכנה, חדשנית וערוכה לשנת הלימודים תשע"ח ולאתגרים הבאים".

ראש-העיר ניר ברקת ציין כי "קינלי הוא ממנהלי מנח"י הטובים ביותר שידעה ירושלים. ניהול כשלוש מאות אלף תלמידים, כגודלה של עיר גדולה בארץ, זוהי משימה מורכבת, מאתגרת וקשה. קינלי עשה זאת ביד רמה תוך שותפות מלאה עמי במהפכות הגדולות שעברה מערכת החינוך בעיר והובלת המערכת להצלחות רבות והישגים גדולים. לקינלי תרומה לעיצוב ולקידום המדיניות החינוכית ולתרגומה הלכה למעשה לתכניות עבודה. קינלי הוא איש אשכולות ושיח, עם יכולות בין אישיות טובות מאוד, חשיבה אסטרטגית ויכולת לייצר שיתופי פעולה. הצלחתו בתפקיד נזקפת לא מעט לאופיו הערכי ולערכים האישיים שהצליח להטמיע במערכת החינוך בירושלים. אין לי ספק שקינלי ימשיך ויתרום לירושלים בכל תפקיד אותו יבצע בעתיד ושחותמו על מערכת החינוך ימשיך לשאת פירות".

תמונה: מיכל פתאל/ flash 90   


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה