תמונות מעבר למילים בקמפוס אנקורי



בני הנוער הלומדים במגמת הקולנוע בקמפוס "אנקורי" אשדוד הציגו את עבודותיהם בתערוכת צילומים מרהיבה והפכו את מסדרונות בית הספר למוזיאון אמנות קטן.

 הגבר והאישה הממוצעים מוציאים מפיהם כ-7,000 מילים וכ-13,000 מילים ביום, בהתאמה. אולם בגלל שפעולת הדיבור היא דבר שבשגרה, רובנו לא עוצר לחשוב על משמעויות המילים כפי שהן נקלטות אצל האדם שמאזין לנו.

חצי שנה של עבודה אינטנסיבית הגיעה לסיומה עם פתיחת תערוכת "מהן המילים", פרויקט חצי הגמר של תלמידי קמפוס אנקורי אשדוד במגמת הקולנוע. לקראת התערוכה התבקשו התלמידים לבחור מילה בעברית ולהציגה באמצעות דימויים מצולמים. כך לדוגמא, צילם יאני וסלבוניקובה את עצמו מול חלונות ביתו והציג את המילה "פיצול": "הבאתי לידי ביטוי את המילה באמצעות צילום ההשתקפות שלי בפינת חלונות בביתי. בצילום רואים את הדמות שלי מפוצלת בשני החלונות, כאשר אני יושב במרכז. הצילום מבטא לא רק פיצול פיזי אלא גם תחושות ורגשות".

"הנקודה הזו, בה אנו נדרשים לעצור לרגע, להקשיב לאחר ולהבין מה הוא באמת אומר, היא נושא תערוכת התמונות של תלמידי המגמה. המשימות שקיבלו התלמידים היו מגוונות", מציין עודד שריר, מורה מגמת הקולנוע בקמפוס אנקורי אשדוד, ומוסיף "תוצאות התערוכה הביאו תמונות איכותיות, אך חשוב מכל, חשפו ופתחו את עולם הפרטי של התלמידים, וגרמו לגאווה רבה בקרבם."

תערוכת הצילומים נפתחה בערב חגיגי, בה חשפו תלמידי מגמת הקולנוע את תוצרי עבודותיהם בפני המשפחות והחברים, והיא ממשיכה לקשט את מסדרונות הקמפוס גם בימים אלו.

מירב וייס, מנהלת קמפוס אנקורי אשדוד: "אנו שמחים להציג את התערוכה של תלמידי הקמפוס ובאמצעותה לאפשר הצצה לעולמם של בני הנוער. כחלק מעולם הערכים של רשת החינוך אנקורי, התערוכה יוצרת גירוי ללמידה, ליצירתיות, לביקורת, לפיתוח קשב ויכולת הבעה בסביבה טכנולוגית משתנה."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה