הוגש כתב אישום נגד בן 45 שביצע מעשים מגונים במגרש כדורגל בשכונת גילה



על פי כתב האישום במהלך השנים 2013-2015 נהג הנאשם להסתובב במגרש כדורגל הסמוך לבית ספר בשכונת גילה בירושלים וזאת על מנת להתחבר לילדים אשר נהגו לבקר במקום

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד יפעת פנחסי, הגישה לביהמ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד יהודה כהן, בן 45 מירושלים, בגין עבירות של מעשה מגונה בקטינים שטרם מלאו להם שש עשרה שנים ושלא בהסכמתם החופשית. 

על פי כתב האישום במהלך השנים 2013-2015 נהג יהודה כהן להסתובב במגרש כדורגל הסמוך לבית ספר בשכונת גילה בירושלים וזאת על מנת להתחבר לילדים אשר נהגו לבקר במקום.

הנאשם אשר נהג להציג את עצמו כבן 30, התחבר למספר ילדים בני 9-12 אשר התגוררו בשכונת גילה ונהגו לשחק במגרש הכדורגל. הנאשם רכש את אמונם של הילדים והוריהם, התקשר באמצעות הטלפון הסלולרי לילדים פעמים תכופות ביום ושלח מסרונים רבים, נפגש עם הילדים במשך שעות ארוכות וקנה לילדים מתנות כגון קורקינט, נעליים ואופניים. במהלך המפגשים נהג הנאשם לחבק ולנשק את הילדים להושיב אותם על רגליו ולדגדג אותם.

באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, ב 8.1.16 הלך הנאשם עם קטין בן 9 בשעות הצהריים לבית סבתו. בטרם נכנסו לבניין בסמוך לדלת הכניסה, נישק הנאשם את הקטין בפיו במשך מספר שניות בעוד הקטין ניסה לחמוק מממנו ואמר לו להפסיק. לאחר שהקטין הצליח להשתחרר מהנאשם, כעבור מספר רגעים הוא קירב שוב את פיו לפה של הקטין וניסה לנשקו. כאשר נכנסו למעלית נצמד הנאשם בכוח למתלונן והחל לנשקו בפה בעוד הקטין התנגד וניסה לדחוף את הנאשם. כל זאת לצורך גירויו וסיפוקו המיני של הנאשם.  

 
תמונה: אילוסטרציה flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה