הפסד להפועל ירושלים מול סראטוב 105:96



הפועל הפסידה במשחק הראשון של שלב הבתים השני ביורוקאפ, למרות משחק גדול של סמית׳

הפועל ירושלים החלה את דרכה היום(יום ד׳) בשלב הבתים השני של היורוקאפ מול אבטודור סראטוב הרוסית, והפסידה 105:96. האדומים הגיעו אחרי ניצחון יוקרתי על מכבי ת״א בארנה, כשפרנקו נאלץ אז להסתדר ללא פישר וגפני. גם הערב פישר לא נכלל בסגל, כשבמהלך המשחק גם ג׳וש דאנקן נפצע ולא עלה חזרה לשחק. בחמישייה פתחו רולנד, הלפרין, סמית׳, אליהו, וג׳נינג.

 

מהלך המשחק: המשחק נפתח בקצב מהיר עם המון התקפות והגנות דלות. שחקנים משתי הקבוצות פשוט לא החטיאו, ובסיום הרבע הראשון שיוויון 30:30. הקצב הגבוה נמשך גם ברבע השני ולמעשה סימן את כל שלושת הרבעים הראשונים. המחצית הסתיימה ביתרון לזכות 57:51 לזכות הרוסים. ברבע השלישי ירושלים שיחקה טוב יותר וקלעה 33 נקודות, אך גם הרוסים המשיכו בקצב קליעות גבוה והפער צומק לקראת הרבע הרביעי, 86:84 לסראטוב. ברבע האחרון ירושלים הראתה סימני עייפות, ולא הצליחה לשמור על הקצב הגבוה מהרבעים הקודמים. הרוסים ניצלו את הסגל הקצר של ירושלים, ושחקניה פשוט קלעו באחוזים מצויינים. בסיום 105:96 לסראטוב.

 

מי ששיחק טוב בצד האדום היה דונטה סמית׳, שבשלושת הרבעים הראשונים קלע באחוזים מטורפים, וברבע הרביעי התעייף. האמריקני קלע 29 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים. רולנד קלע 19 נקודות, והלפרין 14.

 

במחזור הבא הפועל תארח את גראן קנאריה בארנה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה