מספיק בקושי: בית״ר ירושלים-בני יהודה ת״א 0:1



ניצחון של הצהובים במשחק די חלש. אצילי כבש מהנקודה הלבנה לאחר שהוכשל על ידי סארי פלאח

לאחר ההדחה בחצי גמר גביע הטוטו, חזרה הערב(מוצ״ש) בית״ר ירושלים למאבקי הליגה, כשאירחה באצטדיון טדי את בני יהודה וניצחה 0:1 במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל בכדורגל. הצהובים של דראפיץ׳ חוו תקופה מתוחה לאחרונה. חוץ מההדחה בגביע הטוטו, הצהובים סיימו במחזור הקודם בתיקו מול הפועל חיפה, וניצחו בקושי את מכבי נתניה. הקבוצה מראה במשחקים האחרונים יכולת לא משכנעת, ולכן גם הביטחון שלה מעט ירד. אם זה לא מספיק, מיד לאחר ההדחה היו גם דיווחים על רצונו של חסוס רואדה לעזוב. הבלם הלין על כך שהקבוצה עלתה בהרכב משני לחצי הגמר מול פ״ת, ולא הראתה מאמץ שראוי למשחק במעמד חצי הגמר. אתמול לפני האימון המסכם, הבלם אמר לשחקנים באסיפה שהוא אינו מתכוון לעזוב וטוב לו בבית״ר ובירושלים. למשחק הערב דראפיץ׳ עלה עם הרכב שונה ממה שפתח בחצי הגמר. אלעד גבאי ומאטוביץ׳ חזרו לאייש את האגפים בהגנה, אסקלינג עלה במקומו של קפילוטו בעמדת הבלם, ואצילי עלה בקישור יחד עם דוד קלטינס ולירוי צעירי, כשלידור כהן, ורוקאביצה משלימים את החלק ההתקפי.
 
המשחק התחיל רגוע באופן יחסי, כשבית״ר שלטה בכדור אך לא הרבתה לסכן את השער, למעט בעיטות של גבאי, ופריירה מרחוק, אותן איינוגבה לא התקשה לעצור. בדקה ה-24, עומר אצילי הגיע לכדור שנשלח אליו במקרה, השתלט עליו בתוך הרחבה, והוכשל על ידי סארי פלאח. הקפטן עצמו ניגש לנקודה הלבנה וכבש. 1:0 לבית״ר. למעט המצב הזה לא היו עוד אירועים משמעותיים, כשאצילי שהיה בינוני במחצית הראשונה היה היחיד שניסה למצוא את הפרצה, וגם אלעד גבאי עזר לו מצד ימין. מי שנעלם כמעט לחלוטין הוא ניקיטה רוקאביצה. החלוץ הגיע למצב בעיטה אחד במחצית הראשונה, וניתן לראות שהוא חש קושי להגיע למצבים מול קבוצות שמצופפות. ניכר כי יותר קל לו להגיע למצבים מהתקפות מתפרצות וריצה לשטחים פנויים. המחצית הסתיימה ביתרון 1:0 לבית״ר. המחצית השנייה לא התעלתה גם היא לרמה גבוהה. לידור כהן הגיע למצב בעיטה נוח אבל בעט בזלזול מעל השער, ובהמשך הוחלף על ידי מגבו, שהכניס מעט אנרגיה לחלק הקדמי. מגבו אמנם הגיע למצבים אך לא באמת סיכן את השער. בני יהודה ניסתה לחזור, אך רק קדוסי סיכן את השער בצורה משמעותית, ופיספס במעט את המסגרת. 1:0 לבית״ר בסיום לאחר משחק די חלש.

 
סלובודאן דראפיץ׳ התייחס למשחק בסיום: ״ניצחון חשוב מאוד. הייתה קצת עייפות בעקבות המשחק בגביע הטוטו, וגם לא התאמנו כמו שצריך בגלל מזג האוויר. לא שיחקנו טוב, ואנחנו צריכים לשחק יותר טוב. אני שמח שלקחנו שלוש נקודות. אנחנו לא רוצים להיות תלויים רק בעומר אצילי, יש לנו עוד שחקנים. הוא נותן לנו את הנקודות שלו, אבל הוא צריך עוד לעבוד כדי להגיע לאיפה שהוא צריך להיות. אנחנו רוצים להתחזק בחלון ההעברות הקרוב, אני ואלי מדברים על זה ונראה איך נתחזק.״
 
בית״ר עדיין במקום השלישי, עם 32 נקודות, ובשבוע הבא היא תפגוש את הפועל כפ״ס.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה