לא רק שנת 2015 מסתיימת ממש היום בחצות, אלא תקופה מדהימה שבה זכיתי לכתוב את הטוב, הרע, המצחיק והביקורתי על החיי הלילה בעיר. שנת 2016 תביא עימה התחדשות וים של עשייה, כך שירושלים תדע לא מעט מקומות בילוי חדשים, אווירה חדשה ובעיקר כייף בניחוח נוסטלגי של יציאות עם החבר'ה. הלילה בחצות נחפש את הפרטנר הכי טוב שיכול להיות תחת השפעת אלכוהול לנשיקה לוהטת שללא ספק תבעיר זיקוקים

יקרים שלי, ארבע שנים שאני כותבת על חיי הלילה בעיר ולפעמים היה נדמה, כי אף אחד לא באמת מתייחס למשפט או שניים שיכולו לשנות פה את חוקי המשחק. למילים ישנה משמעות וחוזק והשנה האזרחית הבאה עלינו לטובה, יכולה לחולל שינוי מהותי בירושלים. התחזיות צופות שפע של מסיבות למגוון רחב של גילאים, מקומות בילוי חדשים שיכניסו צבע לבליינים ובעיקר הפקות טובות. בתקופה האחרונה לא מעט תל אביבים ובליינים נוספים מאזור דרום ואפילו קצת צפוניים מגיעים לעיר הקודש לבלות ולשנות אווירה. זה הזמן שלנו להראות מה אנחנו שווים ואת כל המושגים שהמצאנו על חיי הלילה בארץ. למי שהיה ספק, הכול התחיל וגם יגמר בירושלים! אנחנו מציאה.

בליינים שמגיעים מחוץ לעיר זו ברכה, אך יש גם לעבוד על נושא התיירות הירושלמית שבתקופה האחרונה צנחה בשל הסיבות הביטחוניות. זה הזמן להתאחד ולהוביל את ירושלים למעלה, להראות את הצד היפה של ירושלים בלילות המיוחדים תחת אוויר צלול וקריר (למי אני משקרת קר מאוד). אם נעבור את זה (ואנחנו נעבור את זה ללא ספק) כל דבר שנרצה לעשות נצליח, ירושלים מצליחה ויכולה להצליח הרבה יותר. בואו נטפח את תרבות חיי הלילה בעיר ונייחצן אותה כמו שרק ירושלמים יודעים לעשות. הרי לפני שנה לא האמינו כי יכול להיפתח מקום בילוי חדש בעיר שישאב את כל בלייני העיר, והנה בעוד מס שבועות יפתח אחד המקומות הרועשים בעולם הלילה. אגב, זו ברכה לשנה החדשה ולהרבה מסיבות טובות בניחוח נוסטלגי.

אחרי יותר משש שנים בהן אני מתעסקת בעולם הלילה בעיר ואף לקחתי חלק בעשייה זו, אני חייבת לומר שהכתיבה תחסר לי מאוד. התרגלתי לומר את מה שהלב מרגיש בהמון מובנים דרך שורות אלה. אך אל דאגה, אני לא נעלמת ומיד נכנסת לשדר ברדיו ירושלים את פינת הלילה הקבועה שלי, בתוכנית 'אלינה באה לעיר'. אמשיך לספר ולשתף אתכם בתוכניות סוף השבוע ואיפה תוכלו להשתולל, להכיר אנשים חדשים וגם לצאת לבילוי רגוע. בעיר ירושלים יש הכול מהכול ונותר רק להבין את זה ולהתחיל לטייל פה יותר במקום לקטר. נותנים לכם באהבה- תיקחו! כל תקופה מתאימה לגילאים שונים ולכולם יש מקום בעיר המיוחדת הזו. החל ממועדונים, לברים ולפאבים שכונתיים ושקטים...יש לכם לאן לצאת לבלות.

אני פה בשביל להזכיר לכם את זה בכל סוף שבוע בשעה 21:15 בערב בתוכנית הלילה הכי מדוברת באזור 'אלינה באה לעיר' עם אלינה לוי. מבטיחה להמשיך לעדכן ולצחוק על כמה שאנחנו מקטרים, סובלים בקול רם ובסופו של ערב נהנים בשקט. ירושלים של זהב ושל נחושת ושל אור ויש בה הכול ואני אוהבת אותה יותר מכל.

צאו ותבלו את סגירת שנת 2015 ופתיחתה של שנה טובה יותר 2016.

זכרו- אם שותים לא נוהגים

אוהבת וכבר מתגעגעת אליכם ולכתיבה בטירוף!

שלכם,

יפית.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה