המדריך לחגיגות השנה החדשה



שבוע אחרון לשנת 2015 בפתח וכל מקומות הבילוי בעיר מכינים לנו הפתעות גדולות. בכל שנה אני בוחרת לכתוב על ההכנות של אנשי הלילה בעיר, אך השנה ריכזתי עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על שנה חדשה, מה כל כך חשוב בתאריך הלועזי שכולם חוגגים אותו? ואת כל הפרטים הכי נכונים וחשובים לחגיגות הכי מושקעות של השנה/ השנה החדשה

איזה כייף שממש בעוד כמה ימים כולנו נסיים שנה עמוסה בכל טוב, גם לטובה וגם קצת פחות ונפתח את השנה החדשה עם ים של ציפיות והבטחות ומסיבות טובות. ירושלים נמצאת בעלייה הדרגתית ותרבות הלילה מתפשטת למגוון תחומים בעיר. יש הפקות אל תוך הלילה, גם הברים תפסו משבצת חשובה בעולם הלילה בעיר ויש לציין כי לא חסרות בעיר הופעות טובות של אומנים גדולים שמגיעים לעיר הקודש לשמח את הקהל המיוחד שלנו.

אין ספק שזהו סימן טוב לירושלמים, אשר צמאים לתרבות עמוקה יותר וגם כאלה שרק רוצים מסיבות טובות. עוד קצת וכמה דברים גדולים יגיעו העירה ויפתיעו הרבה סקפטיים ובגדול! לפני כל אלו, אנו פותחים שנה חדשה וההכנות למסיבות הגדולות בעיצומן. כל היחצנים יוצאים בקמפיינים של ממש לקראת בחירות ומשכנעים אתכם להגיע למסיבות שלהם כי הן "הכי טובות בעיר". אל תבינו אותי לא נכון, תגידו מה שתגידו- בחגיגות השנה החדשה ירושלים אף פעם לא מביישת אף עיר גדולה. העיר לובשת צבעוני, מלא נצנצים ואקססורייז שגם אם נהיה ממש שיכורים לא נוכל לפספס. לכולם כולל כולם חשובות חגיגות השנה החדשה.

אז מה כל כך חשוב בתאריך הלועזי הנ"ל 31.12 שכולם משתגעים אחריו בכל פינה בעולם? הטיסות מתייקרות, השופינג הופך לנושא היום לאורך כל החודש האחרון של השנה והמסיבות מתדלקות אותנו לקראת החגיגה המרכזית. בכל העולם חוגגים פתיחת שנה כי הם חיים לפי תאריכים לועזיים- לנו יש את התאריכים העבריים ואת חג ראש השנה שסוגר לנו פינה משלנו שאנחנו מיוחדים. אבל לא כייף להיות כל הזמן מיוחדים, אנחנו רוצים לחגוג יחד עם כולם וזהו התאריך המושלם להרגיש חלק ממשהו. אז גם אנחנו מצטרפים בכל שנה לחגיגות השנה החדשה ופותחים שנה לועזית, משום שרובינו חיים לפי תאריכים לועזיים בדיוק כמו כל העולם, ונהנים מעוד כמה סיבות למסיבות. אין לתאריך הזה ערך עליון עבורנו כעם, אך נחמד להתלבש יפה ולנצל ערב מעולה שבסופו גם זוכים לנשיקה (למי שלא ידע, בחצות נוהגים להתנשק גם אם זרים כמחווה לשנה חדשה ומתוקה).

כל שאתם צריכים לדעת עבור הלילה החשוב הזה, הוא כמה דברים פשוטים אך משמעותיים. לבוש- זהו הלילה שחוץ מהחתונה של אחותכם הגדולה, כנראה שתצטרכו להשקיע את כל כולכם ומיטב כספכם על מנת להפציץ. אם אתם מוזמנים למסיבה נחשבת, סביר להניח שאין לכם מנוס מהופעה סוף הדרך. אלכוהול- אני ממליצה לכולכם (גם לגברים שבנינו) להסתפק בכוסית או כוסיות של יין/ שמפניה טובה ולפתוח את השנה באלגנטיות ובראש טוב. אם אתם ממש מתעקשים גם ערב בירות עם חברים טובים עובד מבחינתי- רק לא וודקה רדבול בבקשה!  אוכל- בכל מסיבה שמכבדת את עצמה יוגש כיבוד, ולא אני לא מדברת על במבה וביסלי. במסיבות הטובות תשלמו בהתאם לאירוח ותזכו ליהנות מדוגמיות של דגים על מצע של לחם קלוי (טוסט בשפה שלי), ירקות ופירות וגם שוקולדים משובחים. אצלי זה תמיד עובד, דברו איתי דרך הקיבה. למי שפחות השקיע ויצא לבלות במסיבה בנאלית, תמיד יש את המאנץ' של אחרי בפיצה ממול או פלאפל חם. מיטה- תמיד תחזרו הביתה, תאמינו לי, זה לא שווה בבוקר שאחרי...

טיפ קטן ואחרון לפני השבוע האחרון של 2015... בנות אל תהיינה קשוחות עם עצמכן ותענו את רגליכן עם עקבים מטורפים. תיהנו מהערב הכי מצחיק ומהנה של השנה.

עד לסוף השבוע הבא, שהוא גם ערב החגיגה וגם הסופ"ש הראשון של השנה החדשה..צאו ותבלו ואל תפסיקו לרקוד. זכרו- אם שותים לא נוהגים.

שלכם, יפית.

 

תמונה: פלאש 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה