יום כיף ב"אמבולנס המשאלות"



אלחנן חולה הסרטן בן ה-12, יצא לראשונה מזה חודש וחצי מביתו באמצעות ניידת "אמבולנס המשאלות" ליום כיף באדיבות מתנדבי ארגון הבריאות 'תקווה לחיים' ומד"א, את היום הוא סיים בפגישה בהפתעה עם נשיא המדינה, שמעון פרס

נשיא המדינה שמעון פרס קיבל אורח מיוחד בבית הנשיא אלחנן בן ה12, חולה סרטן, אשר עובר תקופה קשה מרותק למיטתו ולבלון החמצן. לחנן יצא לראשונה מזה חודש וחצי מביתו באמצעות ניידת "אמבולנס המשאלות" ליום כיף באדיבות מתנדבי ארגון הבריאות 'תקווה לחיים' ומד"א. את היום פתח אלחנן בבסיס תל נוף של חיל האוויר שם צפה בכלי טיס ובהמראת מסוקים ולאחר מכן היה אמור אלחנן להמשיך לביקור בנחל בשל אהבתו לטבע. עם רדת החשיכה, הבין כי לא יוכל להמשיך את המסלול כפי שתוכנן, וביקש אלחנן מהצוות כי במקום לחזור לביתו משאלתו היא לפגוש את נשיא המדינה שמעון פרס. בשל האירוע המיוחד, במבצע מהיר יצרו קשר אנשי מד"א עם בית הנשיא ותוך כשעה קיבל הנשיא פרס את אלחנן לביקור בהפתעה.

הנשיא פרס אשר למראה הילד חיבק אותו, נשק לו בחום, והעניק לו במתנה ספר תהילים ואמר:" אני כל כך שמח לראותך אתה נראה נהדר. אצל כל אדם כוחות נסתרים ואפילו כשהמצב נראה קשה תמיד תזכור שיש לך בפנים הרבה עוצמה ואסור בשום פנים ואופן להתייאש. העוצמה הזו יכולה לחולל ניסים, אז תהיה חזק. יש לך פנים של מלאך אז גם בפנים אתה חייב להיות מלאך". הנשיא הוסיף וסיפר כי "ראיתי את בני נאבק שלושה ימים ושלושה לילות ובסופו של דבר הוא התגבר. אני יודע שזה קשה אבל אני בטוח שיש לך בפנים עצמה פנימית גדולה מאוד תנצל אותה ואנחנו כולנו נתפלל לרפואתך. אני נותן לך תהילים קטן שילווה אותך לתמיד".

אלחנן אשר התקשה לדבר בשל ההתרגשות, סיפר לנשיא על אהבתו לטבע ועל אף המחלה, בפסח האחרון טייל במסלול בארץ ובמשך שלושה ימים עבר 23 קילומטר ברגל בתמיכת משפחתו, על לימודיו בבית ועל משפחתו ואחיו. אלחנן הודה לנשיא על שהגשים את משאלתו ואמר :"הביקור כאן לסיכום ליום שעברתי נותן לי את העוצמות להתגבר".

 

 

צילום: יוסף אבי יאיר אנגל

 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה