הוארך מעצרם של ארבעת חסידי ברסלב, החשודים במעורבות בפרשת 'ושבו בנים'



בית משפט השלום בראשון לציון, האריך הבוקר את מעצרם של החשודים בסחיטה ותקיפת מתנגדיו של הרב ברלנד, בשכונת מאה שערים בעיר. על פי החשד, סחטו את תוקפיו של איתי נחמן שלום

המשטרה עצרה ארבעה חשודים בחשד לביצוע של עבירות סחיטה וקשירת קשר לביצוע פשע. על פי החשד, העצורים חסידי 'ברסלב', ביצעו עבירות של סחיטה וקשירת קשר לביצוע פשע.

במשטרה חוקרים  את מעורבותם של החשודים, באיום וסחיטת הנאשמים בתיק התקיפה בשכונת מאה שערים בחודש מרס האחרון, על רקע מעורבותם בתקיפה.

מעצרם של שניים מהחשודים, הוארך בארבעה ימים, ומעצרו של החשוד השלישי הוארך ביומיים.

כזכור, בתחילת חודש מרס הגישה פרקליטות המחוז, כתב אישום אישום נגד איתי נחמן שלום, אהרון יעקב ריכטר ודוד אברהם שם טוב, בני 18, 27 ו-19, תושבי ירושלים ובאר יעקב. השלושה מואשמים בין השאר בעבירות של נשיאת נשק, ירי בשטח בנוי ותקיפה ופציעה בנסיבות מחמירות. 

כתב האישום תיאר כיצד הנאשמים ריכטר ושם טוב, תלמידי ישיבת 'ושבו בנים' בראשה עומד הרב אליעזר ברלנד, קיבלו הוראה מפורשת מהרב לתקוף את איתי נחמן שלום, שהורחק מהישיבה עקב טענות שהשמיע לפיהן ביצע הרב מעשים מגונים בתלמידיו.

על פי כתב האישום הורה הרב לריכטר ושם טוב "לשבור לשלום את העצמות". השניים עשו כן, השכיבו את שלום על הכביש והיכו אותו קשות. בתגובה גייס שלום את אחיו, ויחד הם ירו על דלת אחד מהתוקפים שעות ספורות לאחר מכן.

היום כאמור, הוארך מעצרם של השלושה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה