גאידמק הודיע: שני מוסלמים יצטרפו לבית"ר



הבעלים ואלי כהן ינחיתו השבוע שני שחקנים מוסלמים בבית"ר ירושלים מטרק גרוזני. האוהדים זועמים, עמותת האוהדים

פלאש 90
בית"ר ירושלים צפויה לצרף עוד השבוע שני שחקנים מטרק גרוזני, מוסלמים, אותם ראה אלי כהן במשחק הראווה שהתקיים בצ'צ'ניה לפני שבועיים.
 

מדובר בבלם ג'בראיל קדאייב ובחלוץ זאור סדייב. כהן סימן שלושה שחקנים באותו משחק, אך אחד מהם לא קיבל שיחרור מהקבוצה ובית"ר תסתפק בבלם ובחלוץ. אוהדי בית"ר לא אהבו את ההודעה של ארקדי גאידמק וכבר הערב במשחק מול בני יהודה הביעו את זעמם עם קריאות נגד הבעלים ונגד יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין. האוהדים הבית"רים קראו גם קריאות גזעניות, דבר שצפוי להיות מוזכר בדו"ח השיפוט.
 
עמותת אוהדי בית"ר ירושלים פירסמה הודעה בנושא: "לפי הפרסומים השונים ובהנחה שהפרסומים נכונים, חברי הועד מבינים כי בעלי הקבוצה ארקדי גאידמק ניצל את זכות הוטו שהייתה לו ובחר לדלג על העמותה ועל הדירקטוריון על מנת להביא שחקנים חדשים למבחנים בבית וגן. עמותת האוהדים מצפה שהחלטות בעלות משקל כזה גדול ומשמעות גדולה לעתיד המועדון יתקבלו בדירקטוריון ולא בהחלטה של איש אחד. העמותה לא הייתה מעורבת בעניין והתעוררה הבוקר כמו שאר האוהדים לידיעה הנ״ל".
 
"עמותת האוהדים מחזקת את אלי כהן ובטוחה שהמאמן הוא זה שקובע אילו שחקנים יוחתמו בסופו של דבר במועדון. לטעם העמותה העיתוי שבו מתפרסם כזה דבר, עלול לפגוע במועדון ובהצלחת הקבוצה. אנו קוראים לאוהדים לשמור על איפוק ולהמשיך בדרך הטובה שבה הם צועדים מתחילת העונה. בשעות הקרובות חברי ועד העמותה ינסו להבין היכן עומדים הדברים והאם הם מבוססים ולאחר שיובהרו הפרטים נוציא הודעה מפורטת יותר". 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה