משהו חייב לקרות סול ג'יי ברדיו ירושלים



לרגל צאת אלבומו הראשון "משהו חייב לקרות" סול ג'יי הגיע ביום ראשון האחרון ל"צלילים בשחור" עם חזקי נבון לשעה שכולה רגאיי, היפ הופ והאלבום החדש

אלון בלום, הידוע יותר בשם הבמה שלו: סול ג'יי, הוא זמר ישראלי שנע על הגבול שבין מוסיקת רגאיי להיפ הופ. הוא הספיק לשתף פעולה עם סקאזי, סאבלימינל, צ'ולו, סאבו וקותי, סוליקו ועוד   ומשחרר בימים אלה את אלבום הבכורה שלו בעברית "משהו חייב לקרות". אלבום שמחובר מאוד לשורשי הרגאיי והדאנס הול, "וייב ג'מייקני אותנטי שמתחבר למהות הישראלית באוסול",  כך תיאר סול ג'יי את האלבום.

סול ג’יי בעל ידע מוסיקלי עצום הן בהיפ-הופ והן ברגאיי. את שני העולמות האלה הוא מביא איתו לאלבום, שהוא אמנם אלבום רגאיי למופת, אך האלמנט האגרסיבי של ההיפ-הופ נוכח מאד. הדבר לא מקרי כשכישורי ההפקה הופקדו בידי מפיק ההיפ-הופ אורי שוחט ובמקביל  בידי מפיק ההיפ-הופ והדאבסטפ, אייל ‘שקל’ דוידי  ומפיקים נוספים כמו צ'ולו (mad man) עמית שגיא וגם פילוני (משבק ס’) .

למטיבי הלכת שביניכם נוסיף ונאמר שלמעשה ישנו אלבום נוסף, מחתרתי יותר ובשפה האנגלית שמיועד לקהל בחו"ל עם פרוייקט שנקרא "realeyez", "עם ביטים קצת יותר מחוספסים של היפ הופ אולד סקול" לדבריו, במקביל לאלבום בעברית שמהווה את גולת הכותרת של סול ג'יי.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה