שאון חורף - כי בחורף הזה שווה לצאת מהבית



סדרת אירועי תרבות חורפיים ברחובות מרכז העיר ירושלים בכל יום ב' 21.1, 28.1, 4.2, 11.2

זו השנה השנייה לסדרה החורפית המוצלחת בהפקת רשות צעירים, עיריית ירושלים. בכל אירוע משתתפים אלפי צעירים והופכים את הרחוב הירושלמי לזירת שוטטות תרבותית שוקקת ומפתיעה. משבוע לשבוע, חושפת הסדרה מתחם אחר ומעניין במרכז העיר ומוציאה את הבליין מגבולות חום הרדיאטור - לחווית בילוי שונה וחדשה.

 

הופעות מוזיקה, מחול ותיאטרון רחוב, מיצגי וידאו מוקרנים על בניינים, סדנאות שף בחנויות ובמטבחים, מיצגי חלונות ראווה, מסיבות בחללים מיוחדים, ג'אם סשן בחנויות, כיתות אמן בפאבים ובמסעדות, לימוד מהמקורות המשלב סיורים במתחם של הישיבה החילונית, תערוכות אמנים, מרתונים של הרצאות קצרות במקומות לא צפויים ועוד עשרות אירועים שמשנים פורמטים קיימים של תרבות ומגלים לנו את המקומות הנסתרים של מרכז העיר ירושלים.

הסדרה מורכבת מארבעה אירועים המתקיימים כל אחד במתחם שונה במרכז העיר: מתחם חבצלת,מתחם נחלת שבעה,מתחם שלומציון, מתחם הלל שמאי בכל מתחם כ-20 אייטמים, מגוונים ויוצאי דופן, שנבנו תוך רתימת כל העסקים הרלוונטיים במתחם (ממסעדות מועדונים ובארים ועד מספרות, חנויות וסטודיואים) ומבוססים על אמנים מתוך ומחוץ לעיר ועל המאפיינים המיוחדים של המקומות במרכז העיר ירושלים. כל נקודות התוכן קרובות זו לזו והשיטוט בינהן מייצר פסטיבל רחוב ירושלמי חורפי, חמים, עשיר ומפתיע.

למגיעים מחוץ לעיר – מומלץ להגיע למרכז העיר באמצעות הרכבת הקלה.

הכניסה לכל האירועים חופשית למעט במקומות שבהם מצויין אחרת על בסיס מקום פנוי. בחלק מהמקומות עשויה להקבע עלות הזמנה מינימלית לאורח.

רשות הצעירים של עיריית ירושלים, הוקמה ביוזמתו של ראש העיר ניר ברקת, במטרה להגדיל את האטרקטיביות של ירושלים לצעירים וסטודנטים ופועלת כדי לחבר את הצעירים לעיר בתחומי החברה, התעסוקה, התרבות והפנאי. בין הפרוייקטים שיזמה ומפעילה רשות הצעירים, ניתן למנות את מסיבות הרחוב המפורסמות של ירושלים, (Front Stage), שיתופי פעולה עם כל האוניברסיטאות ועם אגודות הסטודנטים בירושלים, פעילות מרכז צעירים ועוד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה