משפט הפתיחה המוכר לכולנו "אפשר להזמין אותך לשתות משהו?", משמש אותנו (יותר נכון את הגברים) בכל סיטואציה, ממש אותה הגברת בשינוי אדרת. מה השתנה? התפאורה משתנה, המוסיקה משתנה, האופנה משתנה ואפילו התמימות של פעם השתנתה, אך משפטי הפתיחה ומקומות הבילוי נשארו דומים באופיים. בכל תקופה עולות שאלות מתבקשות: האם אפשר להכיר במועדון לילה, בר או פאב? האם יכול להתפתח קשר מסוג היכרות זה? ועד כמה בן או בת הזוג מחפשים קשר אם בכלל? אז.. אפשר להזמין אותך לשתות משהו ולדסקס על הנושא?!

אין ספק שנושא ההיכרות בעולם הלילה עולה בשיחות רבות, בזמנים שונים והשאלות הנשאלות אף פעם לא מקבלות תשובות חד משמעיות. שלוש מחברותיי הכירו את בני זוגן הנוכחיים בעולם הלילה וסוגיה זו החלה לעניין אותי, אך ההיכרות של חברותיי עם אותם גברים לא הייתה מקרית. כאשר שאלתי אותן מה גרם להן להיענות להצעתם ללא היסוס (כי אף אחת מהן לא היססה) ויתרה מזאת, לדעת שקיימת האפשרות שקשר רציני לטווח ארוך לא יתפתח, הן ענו בתשובה יבשה "פשוט ניסיתי". כלומר, סיבה ממשית לא נשמעה כמו למשל "הוא נראה ממש טוב" (למרות שזה נשמע שטחי) ולמעשה שלושתן מקיימות קשר יציב עם אותם הבחורים.

ניתן להסיק שהיכרות בעולם הלילה כמו מועדון, בר או פאב אכן אפשרית ואחוזי ההצלחה לקשר מסוג זה לא מבוטלים. את רצינות בן/ת הזוג קשה לקבוע, אך סימנים רבים יכולים לאותת לנו לרמת הרצינות. חוויית הבילוי שלנו תהיה משמעותית יותר במידה ונסיים את הערב כשאנחנו מצוידים במספר טלפון ואפילו אם נשתמש בו, אך היכרות מסוג זה של עולם הלילה היא שטחית בעיניי (השערה פרטית שלי), מכיוון שאנחנו יוצאים לבלות יחד עם החברים שלנו ולא בשביל למצוא חתן/כלה. יש שיסכימו איתי ויש כאלו שיחלקו עליי בנחרצות. נכון, אסור להכליל  ותמיד קיים הסיכוי ששיחת הטלפון ביום שאחרי (אחרי שהתאוששנו מכמות האלכוהול) , תוליד קשר יציב לאורך זמן. במקרים מסוימים אנו מסרבים להזמנה נוספת מבן/ת הזוג מחשש לאכזבה, אך ישנם מקרים בהם אנו נענים להצעות חוזרות בניסיון לפתח קשר אם בני הזוג לטעמינו.

בסופו של לילה מהנה, גם אם קיבלנו הזמנה מהחתיך של המועדון וגם אם לא, צריך לדעת לפרוש למיטתנו החמה ברגעי השיא ולהשאיר טעם של עוד לפעם הבאה.

באווירה אופטימית זו, צאו ותיהנו.

זכרו- אם שותים לא נוהגים,

שלכם, יפית.   


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה