1,000 משתתפים השתתפו במרתון הספינינג הגדול



מאות מדוושים ומדוושות הגיעו לירושלים בשביל להשתתף בחוויה הספורטיבית מול חומות העיר העתיקה. אורי מנחם: "האירוע היה השנה יוצא דופן, הן מבחינת כמות המשתתפים והן מבחינת האווירה המיוחדת"

שיא של משתתפים במרתון הספינינג הגדול שקיימה אמש (חמישי) עיריית ירושליםבטיילת יפו, אל מול חומות העיר העתיקה. מרתון הספינינג, שהתקיים במסגרת שבוע הספורט הבינלאומי שנערך השבוע בירושלים, משך אליו 1000 רוכבים ורוכבות, שהגיעו מרחבי הארץ ונהנו מחוויה ספורטיבית בלתי נשכחת אל מול החומות.

  

מרתון  הספינינג של ירושלים, שנערך זו השנה השלישית, היה השנה אטרקטיבי במיוחד. מיטב מדריכי הספינינג של ירושלים הוצבו על במה מסתובבת, עגולה ומרכזית בקוטר של4 מטרים, כאשר מסביבם דיוושו מאות רוכבים ורוכבות המסודרים במעגלים. המרתון חולק לשלושה מקצים והוקרן בלייב על גבי חומות העיר העתיקה, זאת בליווי מוסיקה קצבית ותאורה מיוחדת שהעניקו למשתתפים תפאורה מושלמת לפעילות הספורטיבית. דוכני בריאות ופינות מסג עמדו לרשות הרוכבים לאורך כל המרתון. דורון ג'מצ'י, כוכב מכבי תל אביב ונבחרת ישראל לשעבר וכוכב "הישרדות", נטל חלק במקצה השני של מרתון הספינינג, גילה כושר גופני גבוה וזכה לקבלת פנים חגיגית מצד המשתתפים.

 

אורי מנחם, מנהל אגף הספורט העירוני: "אירוע הספינינג הגדול של ירושלים היה השנה יוצא דופן, הן מבחינת כמות המשתתפים והן מבחינת האווירה המיוחדת. המרתון של ירושלים  הוא אירוע ייחודי בישראל, המתקיים אל מול חומות העיר העתיקה ומעניק לרוכבים חוויה ספורטיבית בלתי נשכחת. מרתון הספינינג הוא נדבך נוסף בפעילות הענפה של עיריית ירושלים ושל אגף הספורט לקידום הספורט העממי בירושלים, לעידוד פעילות ספורטיבית ולשמירהעל אורח חייםבריא".

 

צילום: אורן בן חקון.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה