בלוג חיי הלילה של שוורצמן



אנחנו נמצאים כבר עמוק במסע ההיכרות עם אנשי הלילה של הבירה והתענוג שבחוויה הזו שהוא רק בתחילתו. המסע רק מעמיק מפעם לפעם כאשר אני פוגשת באנשים שמובילים את סצנת חיי הלילה בעיר. את חלקם כבר פגשנו. והיום אני רוצה להציג לפניכם איש יקר ודיג'יי כישרוני

רועי אברהם (29), חי בזוגיות מאושרת כבר 6 שנים. כבר מילדות חלם רועי להיות דיג'יי, וידע כבר בגיל  12 שזה המקצוע בו הוא יעסוק כ"שיהיה גדול". רועי החל את דרכו בגיל צעיר כאשר נגן בכל מסיבות הכיתה עם רדיו טייפים ישנים ימי הקסטות, וציוד ביתי שאסף מחבריו לכיתה.

במשך הזמן כשגדל ועבר ללמוד בחטיבת הביניים ואחר כך בתיכון, החל לנגן במסיבות השכבה ובנוסף ניגן גם במסיבות הקיץ של בית הספר שהפכו לעניין רציני יותר. המסיבות הופקו בקיבוץ צרעה- פאב צרעה המיתולוגי ששימש ליין חיילים ובאותו המקום ממש, ראה את אברהם חבר ושמע אותו מנגן. לאחר ששמע את הפוטנציאל של רועי הציע לו לנגן בפאב באופן קבוע ימי שישי. אברהם החל לעבוד ולנגן בצרעה בפאב שהכיל כאלפיים איש ואף אירח אמנים גדולים- במופעי פריצה גדולים.   

בצרעה הכיר רועי את אורי ענבר ממועדון "חדר וחצי", ולירן עטיה- כיום סוכן כדורגלנים, שהכירו לו את עולם הלילה הירושלמי. דרך ההיכרות של אברהם עם אנשי הלילה, החל לנגן כמעט בכל מקום אפשרי בירושלים עד שהתמקם במועדון ה"פיין" וחבר לכפיר חרוש (יחצן וותיק בעיר הבירה). דיג'יי אברהם שיתף פעולה במשך שלוש שנים יחד עם כפיר חרוש כאשר עבדו ביוקה בר שהיה אז למקום פופולארי בעיר. 

לאחר שצבר את המוניטין הרחב שלו- הכיר אברהם לפני כשבע שנים את יגאל "מיוזיק" (אחד אנשי הלילה הידועים והמשפיעים בירושלים, ודיג'יי ענק) דרך חברים משותפים, והחל לעבוד אצלו בחברה בתור דיג'יי אירועים. לאחר כשנה החל אברהם לנהל את החברה שמלבד שירותי מוסיקה מספקת שירותים נוספים כמו למשל הגברה ותאורה באולמי אגדתא, שמש אדומה ואמרלד. כיום מתעסק דיג'יי רועי אברהם בעיקר בחתונות ואירועי שמחה שונים ומעיד על עצמו כי הוא מאושר ומסופק מאוד. "אין כיף וסיפוק כמו שיחת טלפון של זוג מאושר יום לאחר חתונתם, שלא מפסיקים לשבח ולהודות".

בימים אלו עובד אברהם במועדון הקונסטנטין, שם מנגן לפחות פעמיים בחודש (אם לא יותר), ובנוסף מתארח במועדונים שונים בעיר ומחוצה לה. אני יכולה להעיד באופן אישי כי אני נהנית לשמוע את סגנון המוסיקה של רועי.

סיקרן אותי לדעת מה רועי חושב על חיי הלילה הירושלמים? והאם הוא חושב שניתן להתקדם בהם? "לגבי חיי הלילה בעיר, אני חושב שעם השנים עולם הלילה הירושלמי השתנה מקצה לקצה. ישנם המון מקומות חדשים ומושקעים שנפתחו בעיר והאופציות לבחירת מקום בילוי התרחבו, אך למרות זאת המגמה המוסיקלית במועדונים שונים בעיר השתנתה לרעה והז'אנר המזרחי תפס נפח גדול מזמן בילוי המסיבה. אני מאמין שבמידה ובעלי המועדונים יכניסו מין פורום משותף לכולם היו יוכלו להחזיר את חיי הלילה למסלולם הישן, המוכר והטוב. התקדמות חיי הלילה בירושלים תלויה בכישרון ובנכונות של היחצן/דיג'יי וכדומה".

היה לי העונג להציג בפניכם את אחד מאנשי הלילה האהובים בעיר ובהחלט מוכשר.

עד לפעם הבאה- צאו, בלו ותהנו.
זכרו, אם שותים לא נוהגים!

שלכם, יפית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה