בלוג חיי הלילה של שוורצמן - אליך מאיר



לאחר התמקדות ארוכה בנוסטלגיה ששוטפת את הבירה שלנו, אני חוזרת למסלול המוכר והידוע של המיינסטרים. טעם המוסיקה הוא תמיד נושא שיחה מעניין וכמובן שבמסגרת מסע ההיכרות שלי עם אושיות הלילה בעיר אני נפגשת עם דיג'יים מן השורה הראשונה אשר מובילים את חיי הלילה בירושלים

שלום בליינים יקרים,

השבוע אני מציגה בפניכם את אחד השמות הלוהטים בתחום המוסיקה בעיר, האיש שבזכותו הבילוי הלילי  שלנו הופך לחוויה מושלמת משבוע לשבוע...

מאיר מלכה (33), רווק- מבוקש, החל את דרכו עם שני טייפים דאבל קאסט, ועל- ידי הגבהה והנמכה של כל אחד מהם היה מחליף שירים. כבר בגיל 14 מאיר וחבריו שכרו מתנ"סים ברחבי העיר וארגנו לתלמידי בית הספר  מסיבות . באותה תקופה נכנסו לשוק מכשירי הדיסקמנים והקומפקטים הראשוניים.מאז  ועד הצבא ניגן מאיר בכל מועדון אפשרי בעיר ובראשם היה מועדון הדקדאנס (שלימים הפך לאומן17). בין היתר ניגן במקומות בילוי שונים כמו , הסינג-סינג, דפרדייה, רומאו, לה טרופיק, הרודיון, החאן, מתחם הפאבים במגרש הרוסים בניהם, קנאביס,קאסו,וירנדה,כלבא שבוע ועוד רבים אשר חלקם עוד קיימים ואף פעילים וחלקם נרשמו בדפי ההיסטוריה הלילית של ירושלים. 

בין הסצינות הבולטות בעיר בלטה בעיקר סצנת מסיבות הנוער, וכבר באותה תקופה ניגן מאיר באחת מן ההפקות הטובות של מועדון האומן 17 שנועדו לנוער הירושלמי. מאיר חוזר ומדגיש לאורך דרכו המוסיקלית את האיש שלו הוא זוקף את הצלחתו הרבה- גולן צ'ונה שהיה בעברו יחצן מן השורה הראשונה בעיר הבירה. בהמשך הדרך כשההצלחה החלה להאיר פנים  לדיג'יי מאיר מלכה, עבד במקומות כמו האוריינט אקספרס, צוף,טינקרבל ובמסיבות פרטיות.

במקביל  שידר  מאיר מלכה ברדיו ירושלים יחד עם הלל פרקש - שותף וחבר לפני כשנה וחצי  תוכנית לילית של מוסיקה ובילויים.

לימים החליט מאיר לנסות להיגמל מן המוסיקה ודילג לתחומי עניין אחרים. לאחר מאמצים רבים, המוסיקה ניצחה ותפסה את ליבו של מאיר והוא חזר לפני כשמונה שנים בקאמבק מטורף. הפעם התמקד  היה בעשיית שמח לאנשים .  באופן אישי אני יכולה להעיד כי מאיר יודע להקפיץ את הקהל ולדאוג שבעלי השמחה יצאו מרוצים. אחת מן תכונותיו הטובות במקצוע היא השילוב שבין המועדונים ועולם הלילה, לבין עולם האירועים.

מאיר תפס תאוצה לאחר חזרתו לעמדת המוסיקה, ובעלי המועדונים שיחרו לפיתחו בגלל הביקוש . בין פעילותו הרבים הספיק גם  להיות "רזידנט" במועדון האייזן הישן של אפרתי, נגרו, ריי והבלנקו. בנוסף, מאיר לקח חלק במקומות בילוי שונים ברחבי הארץ כמו הדוריס בצפון ומועדון הפורום האגדי בדרום. גם העיר הגדולה תל-אביב נהנתה מכישרונו הגדול של מאיר והוא הוזמן לנגן במקומות בילוי רבים כמו הוולווט, וילה סוקולוב ועוד.

בסצינת הלילה בעיר הוא ללא ספק נגע  בכל מקום בילוי אפשרי כמו מועדון הקמפוס הזכור לטוב ,המנטה, מכללה, רוחוס, מועדון הקונסטנטין בבעלותו של דודו סאסי ועוד  רבים וטובים. בחמש השנים האחרונות משמש מאיר רזידנט במועדון האומן 17 הירושלמי הוותיק בליין של מוצ"ש.

בשיחתי עם מאיר, רציתי  לדעת מה דעתו על חיי הלילה בעיר ירושלים. תשובתו הייתה מנומקת, " אני חושב שחיי הלילה בירושלים עברו מהפכה לאחר כניסת הפייסבוק לחיינו, וכיום כוחו של היחצן עלה בעשרות אחוזים. אני חושב גם שהקהל השתנה, הצעירים הפכו דומיננטים וכיום קשה מאוד למלא מקומות בלעדיהם. קשה מאוד לייצר להיטים כי הקהל אוהב מילים ולא קצב וכמעט ואין סגנון ייחודי לאף די.ג׳יי. הדי.ג׳יי הפך לעושה רצונו של בעל המועדון או היחצן וכמובן של הקהל שמכתיב  מה יתנגן. אני חושב שהקהל הירושלמי הוא קהל הכי חם והכי נאמן.  ההתקדמות בחיי  הלילה אפשרית. חשוב שכל אחד ישקיע במה שהוא עושה ויקטוף  את הפירות בהמשך. צריך להאמין בדרך ולכבד את כולם ולדעתי גם לייצר זהות, אי אפשר לנדוד ממועדון למועדון ומליין לליין".

בליינים יקרים- דיג'יי מאיר מלכה, אחת מאושיות הלילה הידועות בעיר, אין ספק  שחיי הלילה בעיר משתדרגים בעקביות בזכות אותן דמויות המשקיעות את אהבתן וכשרונן . מאיר מלכה הוא אחד מהם.

עד הפעם הבאה- צאו, בלו  ושימרו על עצמכם!

שלכם, יפית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה