בבית"ר זועמים: "לא מקבלים יחס שוויוני מבית הדין"



בית הדין דחה את בקשת בית"ר לדיון חוזר. בקבוצה לא הופתעו מההחלטה ואמרו: " ההתאחדות מעשירה את הקופה על חשבוננו"

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט לדחות היום את בקשת בית"ר ירושלים לדיון חוזר בנושא הנקודות שהופחתו ממאזנה. בקבוצה לא מופתעים מההחלטה ויש במועדון שיגידו שהבקשה הוגשה כאקט שיוכיח אחת ולתמיד שבית"ר לא מקבל יחס זהה לשאר קבוצות הליגה.
 

באתר הרישמי של הקבוצה נכתב היום: "מועדון הכדורגל בית"ר אלדן ירושלים אינו מופתע מהחלטת נשיאות בית הדין העליון שלא לקיים דיון נוסף, החלטה אשר כלל אינה מתמודדת עם הטיעונים כבדי המשקל שהועלו בבקשה לדיון נוסף. זהו המשך ישיר להחלטות שניתנו כנגד הקבוצה בשנים האחרונות, בבית הדין ומחוצה לו. ההחלטה הקצרה והלא מנומקת מלמדת כי לא הושקע זמן רב בכתיבתה ולמרות זאת, בית הדין מצא לנכון להטיל על הקבוצה הוצאות בשיעור של 5,000 ₪ וזאת בכדי להכביד עוד יותר על מצבה של הקבוצה ולהמשיך ולהעשיר את קופת ההתאחדות על חשבונה.

המלצת נשיאות בית הדין, כי יש לקיים דיון ציבורי באמצעות מומחים לגבי ההתמודדות הראויה עם קריאות גזעניות של קהל אוהדים והענישה בגינה, גם היא אינה מפתיעה, שכן היא נועדה, מן הסתם, להכשיר הקלות שינתנו בעתיד לקבוצות אחרות, שאינן בית"ר ירושלים. שאם לא זו המטרה – מדוע בית הדין לא ערך דיון זה בעצמו? מדוע הוא נדרש לדיון חיצוני של "מומחים"?

לאור החלטה זו והקודמות לה, בכוונת המועדון ליזום, בעתיד הקרוב, הליכים שונים בכדי להגביר את השקיפות לגבי פעילות בית הדין והמוסדות המשפטיים של ההתאחדות ובכדי לברר, אחת ולתמיד, מדוע קבוצת בית"ר ירושלים אינה מקבלת יחס שוויוני במוסדות אלה.
 
צילום: אסף שקד, האתר הרישמי של בית"ר ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה