בית"ר הפסידה בראשון



הקבוצה של יובל נעים נוצחה 0:2 על ידי הכתומים מעיר היין והיא שוב רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום. המאמן אמר בסיום: "לא הגענו למשחק, צריך להרים את הראש לקראת שבוע הבא"

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, בית"ר 'אלדן' ירושלים הפסידה הערב 0:2 להפועל ראשון לציון, וחזרה במעט להסתבך בתחתית הליגה. הקבוצה של יובל נעים הגיעה הערב למשחק מול הכתומים מעיר היין עם הרבה מצב רוח ובעיקר ראש שקט, אבל נקלעה לפיגור מוקדם כבר אחרי 10 דקות, כשהקבוצה של ניסן יחזקאל עולה ליתרון 0:2 מהיר משערים של קובי מוסא בדקה השביעית ואומבסניקוב בדקה העשירית, אחרי טעות של ברק משה. עד הסיום, בית"ר לא הצליחה לחזור לעניינים ואם להיות כנים, ראשון אפילו הייתה ראויה לניצחון גבוה יותר.

המאמן יובל נעים ערך שינוי מאולץ בהרכב, כשדן אייבנדר החולה לא התלבש ובמקומו פתח אבי ריקן, שחזר מפציעה. אריאל הרוש פתח בשער ובהגנה שיחקו ברק משה, מתן בראשי, אנדריי פילאבסקי וריקן. בקישור עלו שי חדד, דריו פרננדס, קובי מויאל וסטיבן כהן ובחוד הקפטן עמית בן שושן ולאונדרו פאסוס.

נעים אמר בסיום: "לא הגענו למשחק וזה אפיין את כל השחקנים שלנו. ראשון ניצחה בצדק, וצריך למחוק את המשחק הזה כמה שיותר מהר. כנראה שיש אנשים שהסתנוורו בשלושת המחזורים האחרונים. כמה שהתרעתי במהלך השבוע, לצערי השחקנים לא הבינו. אני לא מסתכל על הגנה, התקפה או קישור - כולנו ביחד לא הופענו היום ואני מקווה מאוד שכבר בשבוע הבא נראה בית"ר ירושלים אחרת, כמו שראינו בחודש האחרון. צריך להרים את הראש ולהסתכל על סכנין בשבוע הבא".

בשבוע הבא תארח הקבוצה בטדי את בני סכנין. המשחק ייערך ביום שבת בשעה 17:15.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה