הפועל ניצחה, קטמון סיימה בתיקו מאופס



השחקנים של לופא קדוש גברו 1:2 על נס ציונה בטדי וממשיכים במומנטום המצוין שלהם. מהצד השני של הכביש, החניכים של ליאור זדה סיימו בתיקו 0:0 מול עירוני נתיבות ועדיין נמצאים במשבר

הפועל ירושלים והפועל קטמון סיימו עוד שבת של משחקים, כשהקבוצה של לופא קדוש ממשיכה ביכולת הטובה שלה ומנצחת 1:2 בטדי את נס ציונה. מנגד, הקבוצה של ליאור זדה לא מצליחה להתרומם ואחרי שני הפסדים רצופים, סיימה הפעם את משחקה מול עירוני נתיבות בתיקו 0:0.

הפועל ירושלים ממשיכה להצהיר על המטרות שלה לעלות לליגת העל בסיום העונה, והיום גברה 1:2 על נס ציונה בטדי. האדומים הובילו 0:2 משערים של אדם מזרחי (דקה 32), שהבקיע אחרי הרבה זמן בו לא מצא את הרשת, ושער שני תוך ארבעה ימים של הרכש החדש, אוסקר גררו, בדקה ה-74. בדקה ה-77 האורחים צימקו את התוצאה, אבל החניכים של קדוש הצליחו לשמור על התוצאה עד לסיום.  

המשחק של קטמון נערך בתנאי מזג אוויר בלתי אפשריים, כשבקבוצה סיפרו ש"אי אפשר היה לשחק כדורגל. הייתה רוח מטורפת ואי אפשר היה להשתלט על הכדור. רוב המשחק הכדור היה באוויר או מחוץ למגרש". המשחק עצמו, בשל תנאי מזג האוויר, לא התעלה לרמה גבוהה ולא נרשמו אירועים מיוחדים ליד שני השערים.  

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה