נעים לשחקנים: "מצבנו עדיין קשה"



מאמן בית"ר ניסה לשמור את חניכיו עירניים לקראת המשחק מחר(19.30) מול ראשון לציון. בבית"ר מקווים לקחת ניצחון רביעי רצוף. איקנדה לא בסגל

 בית"ר ירושלים תצא מחר לראשון לציון שם תפגוש את קבוצת התחתית של ניסן יחזקאל. למרות מצבה של היריבה בליגה, יובל נעים שוחח הבוקר עם שחקניו באימון על מנת להשאירם עם הרגליים על הקרקע: "אנחנו צריכים לשכוח מרצף הנצחונות. עדיין לא הבטחנו את ההישארות בליגה ומצבנו עדיין קשה. אנחנו בתקופה טובה אבל אנחנו כל תוצאה עשויה לשנות את המיקום שלנו בטבלה. תבואו נלהבים ותהיו אחראיים כדי שנצליח לנצח גם את ראשון."
 

מבחינת הרכב, נעים לא מתכנן שינויים ויעלה אם אותו הרכב שפתח בניצחון על אשדוד בשבת. אבי ריקן יחזור לסגל אך יפתח על הספסל.  השחרור של הרמוני איקנדה עדיין לא הגיע ולכן הוא לא יהיה בסגל מחר. בקבוצה מאמינים כי כבר בתחילת השבוע יגיע השחרור ואיקנדה ישותף במשחק הבא.
 
נעים התראיין היום לתוכנית הספורט שלנו ברדיו ירושלים והתייחס לסוגיית ערן לוי: " קיבלתי מאות טלפונים במהלך השבוע של אנשים שאמרו לי שלא כדאי להביא את ערן לוי לבית"ר. להביא אותו זה להכניס ראש בריא למיטה חולה. גם אם הוא יגיע מופיע בחוזה שאחרי עבירת משמעת ראשונה הוא ישוחרר. בינתיים אנחנו מחכים לתשובות מההתאחדות בנוגע לכסף ואז נדע אם נוכל להביא חלוץ זר."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה