אריק רומאו עבר בבקרה, יכלל בסגל מול נס ציונה



חלוץ הרכש החדש של לופא קדוש יקבל היום דקות ראשונות במדים האדומים. אורי פסו ישוב לסגל, יניב בן הרוש ימשיך בשער. מסע הלכלוכים על עוזר המאמן נמשך, לופא קדוש: "אין שחקן בקבוצה שהוא מעל סלמן, רכילות זולה"

הפועל ירושלים תנסה להשיג היום ניצחון שני רצוף, כשתארח את נס ציונה בטדי (15.00). החלוץ הקמרוני, אריק רומאו, יכלל בסגל הקבוצה לראשונה, לאחר שהבדיקות הרפואיות שעבר יצאו תקינות והוא עבר אתמול בבקרה.
 

אורי פסו שלא שיחק מול נצרת עלית בגלל צהובים ישוב לסגל וככל הנראה יפתח על הספסל. אסף עזו ויוסי ביטון שעשו עבודה מצויינת במשחק האחרון ימשיכו בהרכב הפותח.
 
רפי כהן שנכלל גם בסגל במשחק האחרון יהיה בספסל. בקבוצה מרוצים מהיכולת שמגלה יניב בן הרוש ומעדיפים לתת לכהן מנוחה שבוע נוסף.
 
לופא קדוש אמר לשחקנים באימון המסכם: "אל תבנו על זה שנס ציונה תבוא לשחק פתוח. הם יבואו להסתגר כי קבוצות נרתעות מאיתנו. מצפה לנו משחק לא קל."
 
גם השבוע רצו שמועות על נתק בין עוזר המאמן, סלמן עמר לשחקני הקבוצה. במועדון מכחישים בתוקף את הסכסוך שהצטייר לאחרונה במקומות שונים בתקשורת. קדוש אמר לנו בנושא: " שאני לא נמצא סלמן הוא הסמכות העליונה. כל שחקן בקבוצה צריך לקבל את מה שהוא אומר ולהקשיב לו. אין שחקן בקבוצה שהוא מעל סלמן, הוא מאמן והם שחקנים. סלמן הוא יד ימיני וכל הקשקושים זה שטויות ורכילות זולה."
 
שחקנים בקבוצה אמרו בעניין זה: "יש שחקן אחד "בכיר" שמנסה ללכלך על סלמן תמיד בחדר ההלבשה והמניעים שלו ברורים. כמו שאנחנו מכבדים את מה שלופא אומר אנחנו מכבדים את סלמן כך שאין שום אמת במה שכתוב בתקשורת בזמן האחרון."
 
  
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה