אברהם: "אין לי ספק שאנחנו יכולים להגיע רחוק העונה"



החלוץ שכבש אתמול את השער השלישי, מכוון גבוה. לופא קדוש נעדר מאימון הבוקר. בקבוצה מפרגנים לטל ולגררו. הבדיקות של רומאו עדיין לא הגיעו

הפועל ירושלים חזרה אתמול לנצח, אחרי שהביסה את נצרת עלית בטדי. בקבוצה החמיאו לאוסקר גררו שכבש בבכורה את שערו הראשון. מי שזוכה לפרגונים מהשחקנים ומיוסי סאסי הוא הקשר, עידן טל: "הוא משהו מיוחד. הוא מנהיג אמיתי וזאת ההחתמה הכי טובה שלנו. "
 

הבעלים ביקש לפרגן גם לאדם מזרחי שהוחלף אתמול בדקה ה-57: "שלאף אחד לא תהיה בעיה עם היכולת של אדם. הוא שחקן גדול והוא משאיר את הקשרים פנויים במשחק ומאפשר להם להכניס יותר גולים. הוא עושה את הדבר הכי נכון שיש ואני יודע שהוא יתפוצץ. אומרים שאין מי שייתן גולים? אם לא היה, לא היינו כובשים שלושער אתמול."
 
מי שחזר אתמול לעניינים היה החלוץ מתי אברהם שנעדר מהסגל בשלושה שבועות האחרונים בגלל פציעה וכבש את השער השלישי במשחק. החלוץ אמר היום ל"ירושלים נט" : "זאת הרגשה טובה מאוד לכבוש, במיוחד אחרי שחזרתי מפציעה. עשינו אתמול ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך אבל השמחה כבר מאחורינו ואנחנו חושבים על המשחק מול נס ציונה."
  
למרות העליות והירידות ביכולת הקבוצה בתקופה האחרונה, אברהם אופטימי ולא מנמיך ציפיות: "יש לנו סגל שחקנים יוצא מהכלל ואין לי ספק בכלל שאנחנו יכולים להגיע רחוק מאוד השנה. כמובן שנצטרך להזיע ולעבוד קשה מאוד כי היריבות שלנו בצמרת קשות."
 
המאמן, לופא קדוש, חלה הבוקר ואת האימון העביר עוזרו, סלמן עמר. השחקנים ששיחקו אתמול עברו טיפולים ואלה שלא, התאמנו כרגיל.
 
החלוץ אריק רומאו ממשיך להתאמן עם הקבוצה. יו"ר המועדון, גיל רז, ממתין לתשובות הבדיקות שלו שמתעכבות ועדיין לא הגיעו במלואן. מוסא סלמן לא יזדקק לניתוח בשלב זה. בעוד מספר שבועות יתחיל הקשר טיפולי פזיותרפיה ושיקום. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה