לירן מזרחי: "להפועל יש את הקהל הכי טוב בלאומית"



הפועל ירושלים תארח הערב בטדי (17.00) את נצרת עלית ובקבוצה מקווים שהקהל יגיע. אורי פסו ייעדר, אוסקר גררו יערוך הופעת בכורה.אריק רומאו צפוי לחתום הבוקר. קדוש: "ליגה משונה, קשה ולא צפויה"

בהפועל ירושלים כבר התרגלו לתוצאות הלא צפויות בליגה הלאומית של השנה. בסוף השבוע איבדה הפועל רמת גן נקודות חשובות כשהפסידה למכבי הרצליה, ונתנה להפועל הזדמנות להתקרב אליה שוב בטבלה.

אתמול התאמנה הקבוצה תחת גשם שוטף בקריית יובל ועוד לפני כן, ערך המאמן לופא קדוש שיחה לשחקניו: " זאת קבוצה שניצחה במשחקים האחרונים שלה ומשחקת עם שמונה-תשעה שחקנים קבועים בהרכב. נצטרך לשחק בנשק שלהם ולהיות אגרסיביים."

 
לנו אמר המאמן: " הכל כבר נאמר על הליגה הזאת. הלאומית השנה היא ליגה משונה, קשה ולא צפויה. נצרת היא קבוצה אגרסיבית שמזכירה את רעננה ואת הכח רמת גן, קבוצות שהפסדנו להם."
 
אוסקר גררו יערוך הערב הופעת בכורה במדים האדומים. אורי פסו מוצהב ומי שיפתחו במרכז ההגנה הם יוסי ביטון ואסף עזו. במועדון קוראים לאוהדים להגיע למשחק ונשים יכנסו למשחק בחינם.
 
מגן הפועל לירן מזרחי, דחה על הסף את הטענות לפיהם הוא מסוכסך עם הקהל האדום ואמר ל"ירושלים נט" : "להפועל ירושלים יש את הקהל הכי טוב בליגה הלאומית, קהל מספר 1."
 
תוצאות הבדיקות שעבר החלוץ אריק רומאו עדיין לא הגיעו. בקבוצה מעריכים שיקבלו את התוצאות כבר הבוקר ואם יהיו תקינות, הוא יחתום על החוזה ויעבור בבקרה. 
 
בקבוצה בוחנים את האפשרות לצרף שחקן נוסף, שימלא את מקומו של מוסא סלמן שככל הנראה סיים את העונה. "אנחנו לא יודעים אם יהיה לכך תקציב, נבדוק את זה", אמר קדוש.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה