הערעור לא התקבל, בית"ר תגיש בקשה לדיון נוסף



בית הדין החליט שלא להקל על בית"ר ירושלים.רחוקה 2 נקודות בלבד מהקו האדום. בקבוצה ימשיכו להילחם על הנקודות. נעים שחרר את הנבחנים

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט לדחות את הערעור של בית"ר ירושלים שלא תקבל חזרה את 2 הנקודות שהופחתו ממאזנה לפני שבועיים.
 

למרות שני הנצחונות האחרונים, בית"ר עדיין קרובה לקו האדום כשרק 2 נקודות מפרידות בינה לבין הפועל ב"ש. במועדון היו בטוחים שבית הדין יתחשב במצבם ובנסיבות שהוצגו אתמול בדיון וישיב להם חזרה לפחות נקודה אחת.
 

תגובת מועדון הכדורגל בית"ר אלדן ירושלים: "שופטי הרוב בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל שוב אישרו עונש קשה, מפלה ובלתי ספורטיבי בעליל כנגד מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. במקום לעזור להנהלת המועדון להיאבק באלימות ובגזענות בתי הדין שבים ונותנים כח בלתי סביר לקבוצת אוהדים קטנה ואלימה, שכל רצונה לפגוע בקבוצה ובעומד בראשה. למרות שמועדון הכדורגל בית"ר ירושלים (כמו רוב ציבור אוהדי הכדורגל בארץ), איבד כבר מזמן את האמון במוסדות ההתאחדות לכדורגל ובתי הדין שלה, וזאת לאור האפליה הבוטה שהם מפגינים כלפי בית"ר ירושלים ולאור החשיבה המיושנת, הבלתי אפקטיבית ובמיוחד הבלתי ספורטיבית העולה מהחלטות בתי הדין רק כלפי בית"ר ירושלים, יגיש בא כח המועדון, בימים הקרובים, בקשה לדיון נוסף בהרכב מורחב. בקשה זו לדיון נוסף תוגש גם לאור החלטתו הנבונה והראויה של שופט המיעוט, שהינו היחיד מבין כל שופטי בתי הדין בשנים האחרונות שהפעיל חשיבה ראוייה, שוויונית וספורטיבית כלפי המועדון וכן לאור החשיבות הקריטית שרואה המועדון בכך שהתוצאות בליגה יוכרעו על כר הדשא בלבד ולא בבית הדין. המועדון יתן הזדמנות נוספת לבית הדין של ההתאחדות לתקן את העוול העצום והבלתי ספורטיבי שנגרם לקבוצה ולמנהליה, שנאבקים ללא פשרות באלימות ובגזענות. היה והעונש ייותר על כנו, גם לאחר הדיון הנוסף, יבין המועדון שלהתאחדות לכדורגל ומוסדותיה השיפוטיים  חשוב הרבה יותר לפגוע בהישגיה הספורטיביים של הקבוצה מאשר לסייע לה להאבק באלימות ובגזענות. בינתיים, הקבוצה לא תחזור למקומה הנכון והראוי בטבלה."

  
אחרי שקיימו היום שני אימונים, החליט מאמן הקבוצה, יובל נעים לשחרר את גיורגי חריסטוב וטודור טימונוב. בבית"ר מבינים כי כל עוד ארקדי גאידמק לא יעביר את הכספים שהבטיח, אין ביכולתם להחתים שחקנים נוספים.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה