דרוקר: "אנחנו משלמים על בעיות מנטאליות"



המאמן המאוכזב של האדומים לא מבין מדוע השחקנים שלו משחקים בצורה רכה ואומר: "רק במינוס 18 פתאום שחקנים נאבקים ומזנקים על המגרש". בקבוצה מצפים לחזרתו של יובל נעימי, המאמן מחפש עוד גארד

בהפועל ירושלים התעוררו היום לבוקר מאכזב, זאת בעקבות ההפסד אמש 67:79 להפועל גליל/גלבוע, הפסד ראשון לשרון דרוקר במסגרת הליגה. בקבוצה מצפים בכיליון עיניים לחזרתו של יובל נעימי, וגורם בקבוצה אמר בעניין הזה: "כל ההתרסקות המקצועית שלנו התחילה כשיובל נפצע. אנחנו מחכים כבר שהוא יחזור". במלחה גם צפויים לשחרר, כאמור, את לוק ג'קסון, כשדרוקר ממשיך לחפש אחרי גארד נוסף.

המאמן המאוכזב התייחס להפסד ואמר: "הפסדנו את המשחק מנטאלית בכמה דקות של החטאות. רק במינוס 18 פתאום שחקנים נאבקים ומזנקים על המגרש ושאלתי אותם מה הבעיה לעשות את זה מההתחלה? לא עשינו את זה, זה מטריד וכואב לראות את השבירות המנטאליות האלה".

עוד אמר המאמן הירושלמי: "אני לא אוהב את מה שאני רואה. אני אומר לשחקנים שלי שהשנה לא נגמרה, וצריך לשחק עם הרבה יותר קשיחות ונחישות. יש המון פרמטרים שאני מנסה להנחיל לשחקנים. צריך לשחק ביחד וכרגע אנחנו משלמים על בעיות מנטאליות. איזה סיבה יש לנו להפסיד ככה לגלבוע?".

במחזור הבא תצא ירושלים למשחק חוץ קשה מול עירוני אשקלון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה