הערב במלחה: משחק ליגה ראשון לשרון דרוקר



המאמן, שחוזר למגרש הביתי, ידריך את הקבוצה מול הפועל גליל/גלבוע. לוק ג'קסון כבר בארה"ב, ג'ון תומאס מתלבש במקומו של ג'ארביס ורנאדו. המאמן: "חשוב לשחק קבוצתי ועם נחישות"

הפועל ירושלים תארח הערב (20:30, שידור ישיר בספורט 5) את גלבוע/גליל במסגרת המחזור ה-13 בליגת לוטו. שתי הקבוצות מאוכזבות מההדחה בשמינית גמר הגביע וצמודות במקומות 2-3 בטבלה, כשהאדומים ממלחה יכולים לעקוף את היריבה ובדרך גם לנקום על התבוסה בגן נר במחזור השני.

שרון דרוקר, שהספיק לעמוד על הקווים בשני משחקי חוץ, יערוך היום את הופכת הבכורה המחודשת שלו במלחה. יובל נעימי הפצוע לא צפוי לשחק, אבל יתכן כי יתלבש וישב על הספסל. לוק ג'קסון הפצוע לא בסגל והמריא לארה"ב, ונראה כי כבר לא יחזור לבירה. דרוקר עוד החליט כי ג'ון תומאס יירשם בטופס על חשבונו של ג'ארביס ורנאדו.

המאמן אמר לקראת משחקו הראשון במלחה: "אנחנו רוצה להתקדם ולשחק טוב יותר, זה משחק נגד יריבה טובה וחשוב לנו לשחק קבוצתי ועם נחישות". בריאן רנדל הוסיף: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה מאוד. המשחקים מול גליל תמיד היו מעניינים ולדעתי זה מה שצפוי לנו היום. אנחנו חושבים רק על ניצחון ובשביל להשיג אותו נצטרך להביא הרבה אנרגיות והקרבה על הפרקט".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה