מהפכת עיצוב הבית של חברת ש. כהן



חברת ש.כהן משיקה בימים אלו את שדרת הבתים המעוצבים באולם התצוגה המשודרג והחדיש שלה

שדרת הבתים המעוצבים

החברה הירושלמית הותיקה, המציינת השנה  60 שנה לפעילותה הענפה בתחום התעשייה ,הבנייה ועיצוב הבית, השלימה את בניית שדרת הבתים המעוצבים שבאולם המפואר אותו עיצב האדריכל, ניר פורטל, מבכירי האדריכלים בישראל.

שדרת הבתים המעוצבים של חברת ש. כהן ,הינה תפיסה מהפכנית בתחום  עיצוב הבית על רבדיו השונים. על פי הקונספט החדשני ,בנויה שדרת הבתים המעוצבים  כמתחמים המעוצבים  על פי סגנונות שונים, כגון בית בסגנון הייטק, בית בסגנון כפרי, בית בסגנון עכשווי ועוד .

על פי שיטה זו  יכולים הלקוחות למצוא בדיוק את הקו העצובי אותו הם אוהבים ועל פיו לעצב את ביתם והכול תחת קורת גג אחת. הרעיון המרכזי העומד מאחורי הקונספט החדש הוא לתת ללקוח מענה אופטימאלי, לצרכים ולביקושים שלו ולייעל בצורה משמעותית את תהליך בחירת עיצוב הבית,לחסוך זמן רב, כסף ובעיקר לא מעט כאבי ראש.  הלקוח בוחר את סגנון העיצוב אותו הוא אוהב ,ממקד את חיפושיו לפי המתחם העצובי הרצוי ומקבל  תמונה מדויקת כיצד יראה העיצוב החדש של ביתו,החל מסגנון המטבח, הריצוף והקרמיקה ועד לעיצוב הסלון וחדרי השינה על פי הסגנון שהוא בחר כמכלול אחד עם המותגים המובילים בתחומים השונים, כגון: קמחי תאורה,  אלקטרה מוצרי חשמל, קופרבוש, אופן גלרי דלתות פנים וחוץ, טמבור, אורטל קמינים, דשא ניר ועוד.

מירית כהן-זמיר, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי: "אנו שמחים על השקת הקונספט של שדרת הבתים המעוצבים באולם התצוגה שלנו.  מדובר בתפיסת עולם חדשה וייחודית בתחום עיצוב הבית, המקלה על הלקוח את חווית העיצוב, הבנייה והשיפוץ. אצלנו הכול נמצא תחת קורת גג אחת, באווירה משפחתית, עם שירות אמין ואיכותי ועם כל הטרנדים החדשים בעולם העיצוב. כמו כן הקונספט החדש חוסך ללקוח זמן רב ומעניק לו התאמה מושלמת בין כלל הצרכים והמוצרים. שדרוג אולם התצוגה  הזה מהווה נדבך נוסף בתנופה המואצת של קבוצת 'ש.כהן'. "

אולם התצוגה החדיש של חברת ש. כהן

באולם התצוגה החדיש של חברת ש.כהן ,ששטחו עומד על 2000 מ"ר במפלס אחד,ניתן למצוא את כל המכלול הדרוש בעיצוב הבית והגן. באולם, ניתן למצוא תחת קורת  גג אחת, באווירה משפחתית, עם שירות אמין ואיכותי, את  כל הטרנדים החדשים והעכשווים בעולם העיצוב החל ממטבחים,דלתות,קרמיקה,כלים סניטריים,שיש וכלה בגופי תאורה ,מוצרי חשמל והכול בעיצובים המתקדמים,המובילים והחדישים ביותר בתחום. כמו כן באולם החדיש מגוון פתרונות לעיצוב הגן , כמו דשא סינטטי ,צמחיה ועוד  .

כמו כן יועצי חברת ש.כהן באולם התצוגה, הינם מעצבי פנים עם הכשרה מקצועית רחבה וותק בתחום שיעזרו ללקוחות לבחור את הסגנון המתאים ביותר עבורם ולהפוך את חווית הקנייה ליעילה, נוחה וקלה יותר.

גיל מרחבי, מנהל אולם התצוגה ש. כהן :" שיפוץ בית הינה משימה מורכבת מאין כמותה , במיוחד לאנשים שאינם מלווים באנשי מקצוע כמו אדריכלים. אולם התצוגה של ש.כהן נבנה בקונספט ייחודי וראשון מסוגו בארץ- שיטת הבתים המעוצבים הממחישים מבחר סגנונות על מנת לאפשר ללקוח לבחור את הסגנון המתאים לו ולהקל עליו בבחירת הפריטים. באולם מגוון רחב של שיתופי פעולה בלעדיים בקשת רחבה של מוצרים כגון מטבחים,תאורות, דלתות פנים וחוץ, ריהוט, מוצרי חשמל , דשא סינטטי, קמינים, כל זאת על מנת שהלקוח יוכל לרכוש כל מה שצריך לבית ולמנוע בזבוז זמן מיותר בחיפוש בחנויות שונות.בנוסף הלקוח ימצא אצלנו את שיטת ה fix price בה יקבל את מחיר הנטו הטוב ביותר עבור המוצר שבחר ללא ויכוח על גובה הנחות וכן שירות ויעוץ ממעצבי פנים.



 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה