מברונו מארס וחבורת הקופים העצלנים ועד למוטיבציה של קלי רולנד



סיכום עשרת הסינגלים המשפיעים ביותר במוסיקה השחורה לשנת 2011

כריס בראון עם באסטה ריימס וליל ויין " look at me now" -  היה אחד הסינגלים המצליח

כריס בראון

ים והמפתיעים יותר בשנה החולפת. "look at me now" הציג פן נוסף בכישוריו של כריס בראון שאימץ לראשונה בקריירה המוסיקלית שלו, את תדמית הראפר. הזמר הצעיר הפגין כישורי חריזה של אחד מהשורה הראשונה. מה שהוביל בסופו של דבר את הסינגל הזה, היישר לצמרת המצעדים לצידם של שני ענקי ההיפ הופ באסטה ריימס וליל ויין שהתארחו בשיר.
 

"
the lazy song" ברונו מארס – הסינגל השלישי ששוחרר מתוך אלבום הבכורה שלו שקיבל השמעות מסיביות ברדיו בארץ ובעולם, שלא לדבר על כמות הצפיות ביוטיוב לקליפ שנראה כאילו נעשה בתקציב הכי דל שיש עם חבורת קופים כביכול בסלון. אולם מסתבר שכל הנ"ל רק עזר לברונו מארס להצליח השנה. איך אומרים אצלנו : "שיחקת אותה". 


ד"ר דרה עם אמינם וסקיילר גריי
"I Need A Doctor" -  -  מוותיקי החלוצים והדוקטור שמוכיח שגם בימינו אנו, אין לו אפילו מה לחשוב על לצאת לפנסיה!  עם בן טיפוחיו הוותיק אמינם והזמרת סקיילר גריי הסינגל מכר למעלה משני מיליון עותקים ומועמד לפרס גראמי על "שיתוף הפעולה הטוב ביותר" ו – "שיר הראפ הטוב ביותר" . ללא ספק, מהווה ציון דרך נוספת בדרכו המכובדת של ד"ר דרה ב - 2011. 

ליל וויין

"Motivation"  קלי רולנד וליל וויין – הסינגל הראשון שיצא מתוך "here I am", אלבומה השלישי של חברת הדסטיניז ציילד לשעבר קלי רולנד. הסינגל הסקסי והמפתה יצא באפריל והתקבל בברכה הביקורות וגם המעריצים. ליל וויין, שהשלים את השיר עם קטע ראפ יצירתי במיוחד תרם לאווירה המרומזת בשיר שללא ספק, היה לאחד הבולטים השנה עם שישה שבועות במקום הראשון במצעד ה – r&b של הבילבורד.בקרב 

 

"runs the world" ביונסה -  הגירל פאוור של 2011 עם אלבום חדש, היריון ומה לא? הסינגל שסימן השנה את חזרתה של ביונסה אל אור הזרקורים ונצרב הכי הרבה בזכרונם של רבים השנה כשהזכירו את השם ביונסה. קצבית, עם אימרה והרבה כוריאוגרפיה ביונסה יכולה לסמן וי לעצמה גם לשנת 2011.


I'm On One" - DJ Khaled Feat. Drake, Rick Ross and LIl Wayne
–  סינגל שהיה חגיגה לאזניים לחובבי סגנון היפ הופ הכבד יותר. התארחו בסינגל  דרייק, ריק רוס וליל וויין – אנשי המפתח הבולטים של 2011 בהיפ הופ. סינגל שהוכיח את עצמו יפה מאוד השנה עם עשרה שבועות ברציפות במקום הראשון במצעד ההיפ הופ בארה"ב !

דרייק

"headlines" דרייק. – הראפר הקנדי שכמעט כל מה שלקח בו חלק ב – 2011 הפך לזהב, המשיך באותו קו המוזיקלי שממנו התחיל. אחרי הכל, הרכב מנצח לא מחליפים - שילוב של חריזה מלודית, דגש על מקצבים מלאי בס וצליל אלקטרוני הם החותמת של דרייק. הסינגל הזה נעים 

לשמיעה, קליל ולא בכדי, היה לאחד השירים המרכזיים שעיצבו את פס הקול של 2011 בסצנת ההיפ הופ. 



ג'יי זי וקנייה ווסט "niggas in paris" –  אחד הפרויקטים היותר מצופים של שנת 2011 היה האלבום המשותף של השניים. שני סינגלים שוחררו ממנו "otis" ו – "niggas in paris" שהתברג בקלות ובנינוחות הישר למקום הראשון בארה"ב והחזיק בו במשך 7 שבועות רצופים .

ריהאנה


"we found love"
ריהאנה -    אין ספור להיטים סיפקה הזמרת מברבדוס בשנה החולפת. S&m  הפך ב 2011  לאחד השירים הכי מזוהים עם ריהאנה. אולם, השיר שנשא יותר מפרי והפך לעץ שהגיע לצמרות המצעדים בארץ ובעולם השנה, היה "we found love" שיתןף הפעולה עם קלווין  האריס. שיר שהציג באופן מובהק את מגמת האלקטרו שהשתלטה על המוסיקה השחורה בשנים האחרונות.


"
set fire to the rain" אדל – ללא ספק, היה זה השיר הלועזי המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל (לפי מדיה פורסט). בגיל כל כך צעיר של רק 23 אדל, שאחראית על כתיבת המילים והלחנים שלה לרוב, הספיקה לרגש את כל העולם וגם את ישראל. עם צלילי פסנתר לצד שירת גוספל עמוקה  של הזמרת הבריטית שללא ספק עוד תגיע רחוק גם ב – 2012.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה