עכשיו זה רשמי: דרוקר מאמנה של הפועל ירושלים



המאמן החדש-ישן יעמוד על הקווים במלחה בשנה וחצי הקרובות. הבוקר הוא כבר שוחח עם השחקנים והערב העביר את אימון הבכורה. הקואץ': "אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת, חשוב שנהיה ביחד"

שרון דרוקר אומנם עדיין לא חתם על החוזה, אבל המאמן יעמוד על הקווים במלחה בשנה וחצי הקרובות, אפשר להיות רגועים. הסיבה בגללה הקואץ' טרם חתם באופן רשמי היא שבמלחה מחכים לאישור רשמי מגומא אגייאר, אבל זה לא אמור להפיל את העסקה.
 

דרוקר כבר הגיע הבוקר לאימון הקבוצה וערך שיחה עם שחקניו החדשים. "אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת", אמר להם המאמן החדש-ישן, "אבל בשביל שנצא מהתקופה הזאת, חשוב שנהיה ביחד. אני בטוח שנדע עוד ימים יפים השנה".
 
דרור כהן צפוי להמשיך בתפקיד עוזר המאמן לצידו של דרוקר, שכבר מחר צפוי לעמוד על הקווים במשחק מול בני השרון/הרצליה. המשימה היותר חשובה מחכה לדרוקר מעבר לפינה והיא: לא למעוד מול מכבי ראשון לציון במסגרת גביע המדינה.
 
מבחינה מקצועית, דרוקר צפוי לשחרר תחילה את ג'ון תומאס, זאת במטרה לצמצם את מצבת הזרים, אבל גם בגלל שהמאמן כבר הדריך את הסנטר באריס סלוניקי ולא נראה כי קיימת מצידו הערכה מקצועית כלפיו. לוק ג'קסון יישאר בשלב הזה, כך שבכל משחק זר אחד יישב ביציע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה