טדי קולק מתהפך בקברו: 15 מיליון שקל להקמת מזרקה ענקית בפארק הקרוי על שמו



תוכניותיו של ברקת לשנה הקרובה: הקצבת 15 מיליון שקל, למען הקמת המזרקה הגדולה ביותר בפארק טדי ירושלים. תוהים מהיכן יגיע הכסף? 11 מיליון שקל ילקחו מקרן ירושלים, אותה קרן שהקים ראש העיר טדי קולק לרווחת התושבים

השבוע בועדת הכספים של עיריית ירושלים, הוצג התקציב לשנת 2012. במהלך הישיבה נדהמו רבים מהוועדה לשמוע על תוכניותיו של ראש העיר, ניר ברקת. אחרי שחשפנו את עלות הקמתה של הסוכה הירושלמית הגדולה בארץ, מגיע תורה של המזרקה הגדולה ביותר.
 

ראש העיר, ניר ברקת אומנם ביטל את תקציב ההסעות שעלותו הסתכמה ב-300 אלף שקל, אך החליט לבנות מזרקה בעלות של 15 מיליון שקל. זו לא טעות בהדפסה, אכן מדובר בסכום ענק שיגיע ברובו מקרן ירושלים ומכיסם של תושבי העיר. להזכירכם מיצגים גדולים הם תחביבו של ראש העיר ברקת. גם בסוכות, חזינו בסוכת ענק ששעלתה לנו 200 אלף שקל.

את המזרקה המפוארת, החליט ברקת למקם בפארק טדי. "טדי קולק, היה מתהפך בקיברו אם היה יודע, איזה מיצג עתיד להיבנות בפארק הקרוי על שמו", כך סיפר הבוקר לירושלימנט יו"ר האופוזציה מאיר תורג'מן. "טדי היה ראש העיר של התושבים. הוא נסע ברחבי העולם לגייס כספים למען עיר הבירה שהייתה כל חייו. ברקת עושה הכל בשביל להאדיר את שמו, בשעה שכל המערכות בעיר קורסות. הזבל מתגלגל ברחובות, החינוך בשפל, התושבים חיים במצוקת דיור אך בשביל מזרקה, ברקת יצליח לגרד 15 מיליון שקל".

11 מיליון שקל, ברקת מתכוון לקחת מקרן ירושלים. אותה קרן שהקים טדי קולק בשנת 1966 ונועדה לרווחתם של תושבי העיר. אלא אם כן ברקת מתכוון לאפשר לתושבים לרחוץ במי המזרקה, לא ברור היכן נכנסת הרווחה במייצג העתידי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה