"העיניים הן המראה האחורית של הנפש"



עם סיום העונה ה-2 של הסדרה עספור, מילן בן דוד בטור על הסדרה האהובה עליה

"העיניים הן המראה האחורית של הנפש", זה אחד המשפטים שלא מעט יזכרו מהעונה השנייה והמצויינת של עספור, שללא ספק השאירה טעם של עוד.

אתמול בערב הסתיימה העונה שכללה 20 פרקים בלבד(לעומת 50 בעונה הקודמת) וחשפה אותנו למעלליהם של מוטי , קצר, ניוטון וכמובן, הגבר גבר של הסדרה, איז'ו- איציק באירופה. לטובת כל הצופים/מעריצים ולטובתי האישית כמובן, טוב היו עושים גיא עמיר וחנן סביון עם היו מאריכים ולו במעט את העונה. 20 פרקים לאנשים שמכורים למשפטים של ניוטון(אני לדוגמא), הם מעט מידי.

אחרי כל פרק ששודר, עמוד הבית בפייסבוק שלי היה מתמלא בציטוטים וביקורות של חבריי בכל הנוגע לעספור וכן, כולם למדו לאהוב את העונה שבהתחלה אף אחד לא באמת הבין לאן היא הולכת.

אז נכון שהחבר'ה יצאו מירושלים ונטשו אותה לטובת אקשן וסיפורי מוסד בהולנד, צרפת וספרד, אבל כל עוד הם נהנים, אנחנו נהנים. העונה הזאת הייתה גאונית וכל מבין עניין יודע שנשארו לא מעט קצוות פתוחים שיובילו את עמיר וסביון לכתוב את העונה השלישית (שצפויה גם היא להכיל 20 פרקים בלבד) . לנו רק נותר לצפות ולקוות שהעונה הבאה תגיע בהקדם ואם אפשר, תישאר בגבולות ירושלים.

מה יקרה עכשיו בין שיר למוטי? ניוטון יסלח לאורלי? ענהאל וקיקה יעלמו מהעונה הבאה? ומה לעזאזל קרה לקובי? תהיו בטוחים שלא סתם דילגו אתמול על "הלוויה"  שלו. כי אין קובי בלי עספור ואין עספור בלי קובי.

אל דאגה חברים! כדי למלא את החלל שהותירה עספור , ביום ראשון תחזור לחיינו העונה הרביעית של הריאלטי הכי מדובר במדינה, האח הגדול. השמועה אומרת שהשנה תהיה נציגות ירושלמית בבית. נקווה שהמקומי שייכנס ייצג אותנו בכבוד ויגרום גם להפקת התוכנית שהייתה מלאה בתל אביבים בעונה הקודמת, להבין שיש חיים גם מחוץ לעיר הגדולה!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה