תחזית שבועית על פי קלפי הטארוט



תחזית על פי קלפי הטארוט לשבוע שבין ה- 16/03/12 ל- 22/03/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 


מזל טלה

לאחר תקופה של מתח, לחצים וחסר שקט, מגיע שבוע נעים יותר ורבים מהטלאים יחושו הקלה שתאפשר להם לחדש כוחות.

הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר. זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות.

לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר - ההצלחה מובטחת.

טיול או חופשה עולים על הפרק.

שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!


מזל שור

שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מהשוורים מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור.

דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז... והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של - "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ.

לרווקים: היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. טיול או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום.

שבוע מבורך ואלוהים אתכם! 



 

מזל תאומים

המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו.

בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית והיום יום, יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר.

לרווקים שבניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בליבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. כמו כן חופשה קצרה או טיול נראים באופק.

שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

 

 


מזל סרטן

המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם.

נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע.

לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל.

זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר.

לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בע"ה בזמן הקרוב.

שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

 

 

 

 

 

מזל אריה

פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בליבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. כדאי שתדעו, שהאדם היחידי שיכול לחולל בעבורכם את המפנה, הוא אתם עצמכם! לכן, עיצרו לרגע וחישבו, אם הייתם יכולים להתקדם היום רק צעד אחד קדימה ... איזה צעד הייתם עושים? מה הייתם משנים? זכרו גם מסע גדול מתחיל בצעד אחד קטן. היהדות מלמדת, שככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, אל לכם למהר ולהיכנע אל מול כל משבר. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר בין הפערים שמתחוללים בנשמתכם.

זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה- היזהרו בלשונכם! התחושה הכללית היא של כזבה שנובעת מקצר חזק וצורם בתקשורת הזוגית. בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף. כמו כן, הימנעו מרגשות שלילים כגון: כעס, קנאה, פחד אכזבה וכדומה. חוסר שליטה ברגשות אלו העשוי להופיע כתסמינים גופניים בדמוי גרד חזק ומרגיז בעור, קיבה רגיזה ועצבנית, מחושים כלליים ולא מוגדרים, העדר תאבון ושמחת חיים וכו'.

שבוע מבורך היו חזקים ואלוהים אתכם!

 

 

 

מזל בתולה

המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש. אצל חלקכם מדובר בסיומה של תקופה מיגעת של חיפוש ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר. אצל חלקכם מדובר בסיומם של מערכות יחסים (זוגיות, עבודה ) שתם זמנם וחילתה של מערכת חדשה וטובה יותר.. בכל מקרה ויהיה אשר יהיה, תהליך הסיום, מביאי בעקבותיו תחושה של הקלה ושחרור.

זוגיות: מחשבות חומריות גורמות לכם להתרחקות מבן הזוג. למעשה, ניתן לומר שרמת החשק שלכם השבוע טמונה בארנקכם. היו חכמים ואל תתנו לחולשה כלכלית למנוע מכם להיטען באנרגיות חיוביות שיש לזוגיות להציע לכם. לזוגות שבניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור שאליו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים.

התיקון השבועי: להשלים פעולות ומשימות עד הסוף. זכרו! המתחיל במצווה אומרים לו גמור.

שבוע מבורך אל תפחדו לחולל שינוי ואלוהים אתכם!

 

 

מזל מאזניים

השבוע הקלפים ממליצים לכם לקבל באהבה את גורלכם וזאת על מנת שתוכלו לחוות את השיעורים שעליכם לעבור כדי להתפתח מבחינה רוחנית ולצמוח מבחינה אישית. השבוע על בני מזל מאזניים להקפיד ולבחור נכון. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שעלולים לגרום לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הם אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי  שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה.

בריאות: עייפות נפשית וחולשה קלה יאפיינו את סוף השבוע. השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה ואגרו כוחות. כמו כן, השבוע יש באפשרותכם ללבן ויכוח ישן עם בני משפחה, אחים וכו'. נצלו הזדמנות זו בתבונה והיו מוכנים להתחשב, להבין ואף לסלוח.

התיקון השבועי: ללמוד ולהעריך! העריכו יופי – והיופי יגבר. העריכו שפע – והשפע יתעצם. העריכו בריאות – ותזכו להיות בריאים. העריכו אהבה – ואהבה תציף ותמלא אתכם. העריכו את עצמכם ואת הרגע הזה – ותקבלו רגע נוסף להעריך. העריכו את היום הזה – ותקבלו יום נוסף להעריך. העריכו את חייכם ותיוולדו ב"ה לחיים חדשים... מלאי ערך והערכה.

שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

 

 

 

מזל עקרב

השבוע מאיר לכם פנים. ולאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. רכישה של דבר מה חדש או שינוי קוסמטי כזה או אחר משפר את הרגשתכם.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות.

זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. לאלו שרוצים להימנע מהריון חשוב להיזהר ולהגביר עירנות. נושאים שקשורים באסטטיקה, בריאת הגוף, תזונה נכונה ופעילות גופנית ושינוי באורח החיים עולים על הפרק.

טיול או חופשה שקרבים ובאים יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

 


מזל קשת

היכולת שלכם להעריך את כל מה שאלוהים שלך לכם היא המפתח לחיוביות שגלומה בעבורכם בשבוע זה. נושאים שקשורים בלקיחת אחריות, מנהיגות ובגרות עולים על הפרק. הפגנת בטחון אישי ואמונה יעזרו לכם להשיג את מבוקשכם.  

השבוע אתם מתמודדים עם נושאים שקשורים בכסף, בהתנהלות כלכלית, השקעות, חסכון וכו' גם כאן התנהלות אחרית נדרשת מכם.  

באופן כללי: כדי להשיג דברים החשובים לכם ולהוציאם אל הפועל, יהיה עליכם להתחבר אל הצד הבוגר שקיים בתוככם. רק חשיבה בוגרת שבבסיסה לקיחת אחריות על איכות חייכם, תוביל להתנהגות ולעשייה חיובית שתעניק לכם את היכולת להתמודד עם דברים שעד עכשיו נראו לכם בלתי ניתנים להשגה. זהו שבוע טוב לקבל החלטות חשובות, לחתום על מסמכים או לבצע רכישה גדולה. התחום הכספי מודגש השבוע. מחד יכולות לעלות הזדמנויות להרוויח כסף אך מאידך, אתם עלולים להיות נמהרים ולהוציא כסף מבלי להפעיל את מלוא שיקול הדעת.

הקלפים ממליצים שכדאי להתייעץ עם מישהו שמבין בענייני כספים על מנת ליצור יותר סדר. זוגיות: מתח סמוי שנובע מכעסים מודחקים יוצר בלב תחושה של ביחד ולחוד. תהליך זה מכריח אתכם להעמיד פנים ולשחק משחק שלכאורה הכל בסדר...  למעשה, לא כך הם פני הדברים ויש צורך לתחזק ולתקן. גם כאן, התנהגות בוגרת היא הפתרון היעיל ביותר. מפגש עם דמות סמכותית ודומיננטית משפיע עליכם לטובה.

שבוע טוב ואלוהים אתכם!

 

 


מזל גדי

הארה או תובנה שמחלחלת לתודעתכם, מתחילה להניעה את גלגלי העשייה. השבוע מומלץ לבני מזל גדי למצוא את הדרך לאיזון ולשקט נפשי. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם להעניק לחלק הרוחני שקיים בתוככם את היחס והכבוד לו הוא ראוי. השקעה משולבת הן בתחום הגשמי והן בתחום הרוחני, תאפשר לכם לשלב בין יסוד האדמה ממנו קורצתם, לבין יסוד המים שבא לידי ביטוי ברוחניות. האיזון הנכון בין המים לאדמה, יוצר בעבורכם את הקרקע הפורייה שבה תזרעו את מעשיכם. היכולת שלכם להשלים עם המצב הקיים, מתוך תחושה שכל מה שקורה לכם ועובר עליכם קורה רק לטובה, חיונית בעבורכם. סכסוכים ישנים מקבלים השבוע הזדמנות מחודשת לליבון והגעה לידי פתרון מתוך נכונות לגישור ולשיתוף פעולה. לאלו מכם שנמצאים בתהליך של משא או מתן או הליך משפטי כזה או אחר, כדאי מאוד למצוא את הדרך להגיע לעמק השווה בין רצונותיכם לבין רצונותיהם של הסובבים אתכם.

זוגיות: ריבים ישנים וויכוחים מעייפים מוציאים לכם את החשק מהזוגיות, מהמקום הזה הדרך לקרירות ולניכור בזוגיות קצרה ביותר. הקלף השבועי שלכם מלמד שהנכונות שלכם להתגמש ולרכך את דעותיכם היא המפתח לשינוי ולשיפור. במידה ותשכילו לשים בצד את העבר ולהפסיק ולבכות על חלב שנשפך, תוכלו עד מהרה להוציא מעז מתוק.

שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

 

מזל דלי

המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!! נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעיז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על ליבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים יפים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב, יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל.

רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק. 

נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם.

שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

 

   

 

 



 

מזל דגים

שבוע של סיכום פרק והתחלה בגיבוש רעיון וחיפוש של דרך חדשה. הדילמה שמתקיימת בליבכם, מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. עם תחילתו של האביב רבים מכם נמצאים באמצע שלב של תהליך כזה או אחר. כעת, משגיבשתם דעה, רעיון והחלטות הגיע העת, שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם  לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. יש לכם את כל הכלים הדרושים לביצוע המשימה ובורא עולם מייחל שתשתמשו בהם בתבונה. במידה ואינכם מצליחים להבין את הדברים בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לייעוץ והכוונה. עזרתו של איש מקצוע תקל ואף תקצר בעבורכם את הדרך.

זוגיות: אפרוריות זוגית מעלה בליבכם תהיות ושאלות שקשורות בחוסנה של הזוגיות בה אתם מצויים. הקלף משקף שאל לכם להסיק מסקנות לפני שבדקתם לעומק מה ניתן לעשות. 

טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק והדבר יתאפשר בתקופה הקרובה.

שבוע טוב, יום הולדת שמח לחוגגים ואלוהים אתכם.

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

לראש הדף


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה