התחרות לזכרו של שמוליק כ"ץ החזירה את ירושלים למפה בכל מה שקשור לספורט במים. שאול אלקנה, מאמן כדור מים וממארגני התחרות: "מחמם את הלב לראות כל כך הרבה אנשים עוסקים בספורט ונהנים מפעילות משותפת. כולי תקווה שנמשיך לראות את כול עוסקים בספורט גם בעתיד"

ספורט המים חוגג בירושלים.
בסוף השבוע האחרון, שלושה ענפי ספורט מים חגגו באירוע הספורטיבי של השנה לספורטאים בוגרים בירושלים. הפועל ירושלים אירחה השבוע את מיטב ספורטאי המאסטרס (בוגרים) של המדינה, כאשר החזירה לחיים את התחרות לזכרו של ספורטאי אהוב - שמוליק כ"ץ. שמוליק (אביו של ארז כ"ץ) עסק בשחייה ובכדור מים והשאיר אחריו משפחה של חברים כואבים, שחיינים ושחקנים בהפועל ירושלים.
 

האירוע נפתח בשעה 6:00 בבוקר ברכיבה על אופניים בהנהגת קבוצת הטריאתלון של האגודה והמאמן ארז כהן גוייכמן. הקבוצה העפילה מעין כרם אל צור הדסה, ואז התפצלה לפי רמות כאשר המקצוענים ממשיכים עד עמק האלה וחוזרים דרך בית שמש. בינתיים, בבריכה בחוות הנוער הציוני הכינו את ארוחת הבוקר ועשרות שחייני מאסטרס מרחבי הארץ התקבצו לחימום תחרותי.
 
את התחרות פתח דר' יובל וייס, חבר של שמוליק כ"ץ ומנהל בית החולים האוניברסיטאי הדסה עין כרם. מיד לאחר מכן זינקו השחיינים למקצים מגוונים כאשר בולטים שחייני עבר כמו השדרן משה גרטל, יו"ר הפועל ירושלים ומי שעיטרה את טבלת שיאי ישראל - ליאור בירקאן, השחיינית דורית גנץ-לימור, יואל פאר מ"בימות", גלעד נוימן מ"נהרי-נוימן", דר' נעמה קונסטנטיני מהדסה אופטימל, ועוד רבים וטובים אחרים. את ההצגה כבש איגור קרבקוב, יליד שנת 1958 מהפועל נהריה, שקבע 2 שיאים ישראלים חדשים לקבוצת הגיל שלו: ב-100 פרפר וב-100 מטר גב.
 
בזמן שהשחיינים התקבצו להענקת מדליות החל משחק כדור מים סוער בין ותיקי הפועל פתח תקווה לבוגרים של הפועל איתן ירושלים. בקבוצה המקומית מככבים: דר' שי קאופמן, שגם רכב וגם התחרה בשחייה, אבי קסוטו, שעד לפני כחודש כיהן כיו"ר איגוד הכדור מים, השחקן גיורא ליס, עו"ד אופיר כ"ץ, אחיו של שמוליק, ומנכ"ל בריטיש ישראל, עמיר בירם, אשר כבש שני שערים, מה שלא עזר למקומיים שהפסידו 12-8 במשחק.
 
התחרות הייתה באווירה מצוינת, שנתנה הזדמנות לפגוש שחייני מאסטרס מענפי הטריאתלון, השחייה והכדור מים של ישראל, וגם לראות את העוצמה של הפועל ירושלים על כל ענפי המים שלה. "מחמם את הלב לראות כל כך הרבה אנשים עוסקים בספורט ונהנים מפעילות משותפת", סיכם שאול אלקנה, מאמן הכדור מים וממארגני התחרות, "וכולי תקווה שנמשיך לראות את כול עוסקים בספורט גם בעתיד".
 
צילום: באדיבות הפועל ירושלים שחייה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה