שירותי גרירה בירושלים



שירותי גרירה בירושלים הם לכאורה כמו שירותי גרירה בכל עיר אחרת, אבל זה רק לכאורה. למעשה, ירושלים היא עיר מיוחדת במינה לא רק הודות לקדושתה ל-3 הדתות המונותאיסטיות הגדולות בעולם (יהדות, נצרות ואסלאם), אלא גם בזכות תנאי השטח הגאוגרפיים הייחודיים שלה שיש להם השפעה על הנהיגה בעיר.
אמנם נאמר על ירושלים ש"הרים סביב לה" (תהילים פרק קכ"ה פסוק ב') אבל ירושלים עצמה היא הררית, כך שכל נסיעה בה נחשבת למפותלת ולקשה במיוחד לאלו שמגיעים אליה מערים אחרות. לא בכדי בגרמניה קוראים למשחק הילדים "כסאות מוזיקליים" בשם "המסע לירושלים".

יחצ

דגשים מיוחדים לפני נסיעה לירושלים

לכן, לפני כל נסיעה לעיר יש לוודא שהרכב תקין מבחינה טכנית בעיקר בכל הנוגע לשמן, מים ולחץ אוויר בצמיגים כדי להימנע מבעיות נפוצות האופייניות לנהיגה בירושלים. לפניכם דגשים מיוחדים הקשורים לנסיעה בעיר זו בהתאם לעונות השנה.

בקיץ למשל, הטמפרטורות בירושלים דומות לאלו של מישור החוף אבל הלחות ממש לא והיא נמוכה להפליא. המשמעות היא שיש להקפיד על טמפרטורת המים במנוע ולהציץ מדי פעם (ואפילו יותר מזה) על חיישן הטמפרטורה.

בחורף לעיתים ירושלים מושלגת, מה שמצריך מיומנויות נהיגה מיוחדות שאין לרובנו – מה שאומר שמומלץ להימנע מהגעה לעיר בימים אלו. עם זאת, בשאר החורף הנהיגה אינה נחשבת למורכבת אך יש להיזהר משני דברים:

  1. קרח שמצטבר על הכביש לאחר שהשלג נמס ושיכול לגרום להחלקה.
  2. הגשם הראשון שגורם לאבק ולשמן שהצטברו על הכביש בקיץ לעלות על פני השטח (תרתי משמע) – מה שגורם לכביש להיות חלק במיוחד ומצריך נסיעה איטית כדי להימנע מעצירות חירום.

 

ומה עושים במקרה של תקלה?

עם זאת, למרות כל ההכנות תקלות טכניות קורות ולרוב זה מתרחש (בהתאם לחוקי מרפי) בדיוק ברגע הכי לא מתאים. לכן, הדרך הטובה ביותר להיות מוכנים לכל תרחיש היא פשוטה – להכניס לזיכרון של הטלפון את המספר של חברה ירושלמית לשירותי גרירת רכבים.

חברה כזו לא רק מכירה את תנאי השטח יותר טוב מכולם, אלא גם יכולה לספק לכם טיפים יקרים מפז ("ירושלים של זהב" זה כאן) המבוססים על ידע זה. למשל, איפה להחנות את הרכב כדי למזער סיכונים לכם ולנוסעים שלכם, מה לעשות כדי לגרום מינימום הפרעה לתנועה, באיזה מרחק לשים את משולש האזהרה המחויב ע"פ חוק ועוד.

הודות להכרת השטח חברת גרירה זו גם יכולה להגיע אליכם במהירות הבזק (לרוב תוך שעה אחת ולא תוך 3 שעות כמו חברות גרירה אחרות), למשל באמצעות נסיעה בדרכים עוקפות שאחרים פשוט לא מכירים.

 

להיות בטוחים גם בשעת צרה

פנייה לחברה כזו מבטיחה שלא רק שתחזרו לשגרת יומכם הרגילה במהירות המקסימלית, אלא גם שתזכו לשירות מקצועי, אדיב ואמין שאין במקומות אחרים ולגרירה באמצעות גרר בטיחותי – מה שאומר שאתם בידיים הכי טובות שיש.

עם זאת, כדי להיות בטוחים מעל לכל ספק יש לפנות אך ורק לחברה שבידיה תעודת הסמכה, כלומר תעודה שניתנה ע"י משרד התחבורה שמסמיכה את החברה לספק שירותי גרירה. בנוסף, אם חברה זו מספקת גם שירותי דרך נוספים כמו שירותי חילוץ, שירותי גרירה בירושלים  תיקוני דרך ושירותים אחרים 24/7 יש בכך כדי להראות את מקצועיותה – מה שאומר שכדאי לבחור בה. נסיעה טובה !

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה