צמר שטיחים במבצע סוכות: עד 50% הנחה על שטיחים



מחפשים שטיח חדש לסוכות במחיר כדאי? במותג המצליח צמר שטיחים מציעים לכם ישירות דרך האתר ובסניפי הרשת עד 50% הנחה על שטיחים.

Pixabay

בחג הסוכות, עם בואו של הסתיו, ירידת הטמפרטורות ותחילת הגשמים, אנו מתחילים להכין את ביתנו לחורף ומוציאים מאפסון בגדים ארוכים, מעילים, שמיכות ושטיחים, וגם קונים פריטים חדשים. וכשזה מגיע לשטיחים חדשים החיפוש מתמקד בפריטים איכותיים שמוצעים במחיר אטרקטיבי, המוסיפים מענה מושלם לחללים שונים בבית - לסלון, חדר שינה, חדרי עבודה, לכניסה לבית וכדומה. ברשת המובילה צמר שטיחים מציעים לכם במיוחד עבור צורך זה מבחר עשיר ואיכותי של שטיחים בהנחות ומבצעים כדאיים במיוחד, המגיעים אפילו עד לחמישים אחוזי הנחה.

 

ליהנות משטיחים חדשים בעונת החורף

 

בימות החורף הקרים והרטובים, אין דבר יותר מנחם מלשוב לבית מוסק וחמים, להוריד את הנעליים והגרביים וליהנות ממגע רך, נעים ומפנק של שטיח מעוצב. השטיחים בחורף סופגים חום ומעניקים לביתנו מצע נהדר שמבודד מהרצפות הקרות. הם מעניקים מרחב תנועה מושלם שעליו ניתן להתרפק ולרבוץ, ולאפשר לגופנו להתפנק ולהתמוסס בחומו ומגעו הנעים ובאווירה הביתית שהשטיחים משרים. כפועל יוצא מכך, חג הסוכות שבעונת הסתיו הוא מועד פופולארי שרבים מבקשים בו לקנות שטיחים לבית. אולם שטיחים איכותיים אינם מוצר זול ולכן עולה הביקוש לשטיחים במבצע, כפי שמציע המותג המוביל צמר שטיחים.

 

מבחר גדול של שטיחים במבצע

 

באתר ובסניפים של המותג צמר שטיחים מציעים לכם לקראת סוכות והחורף מבצעים אטרקטיביים במיוחד, עם הנחה של עד חמישים אחוזים. זאת עבור מגוון גדול ואיכותי של

שטיחים מעוצבים מסוגים שונים ובמחירים משתלמים, מהם כל אחד יכול לאתר אלו שמתאימים לביתו, טעמו וכיסו. המבחר כולל בין היתר שטיחי פירנצה, שטיחי קילים, שטיחי לאנה, בולצ'נו, זיגלר ועוד.

 

שטיחים בחצי מחיר

 

המבצע לסוכות ולחורף של צמר שטיחים כולל מגוון דגמי שטיחים בחצי מחיר, למשל שטיחי פירנצה. מדובר בשטיחים המיוצרים בעבודת אריגה, עמידים ואיכותיים, והם ישדרגו כל חלל בבית. בצמר שטיחים הם מוצעים בהנחה של חמישים אחוזים לשלל גוונים ודוגמאות מופשטות וגיאומטריות.

 

בחמישים אחוזי הנחה מוצעים גם שטיחי וינטאג' פרסיים, מאה אחוז צמר, בעבודת יד, המקבלים את חזותם הייחודית בגין שפשוף המרבד עם אבנים מיוחדות וצביעתו מחדש.

חמישים אחוזי הנחה מוצעים גם על מבחר שטיחי לאנה בשלל דגמים, כדוגמת דגמי שטיחי לאנה במדליון כחול או תכלת, מדליון פרחוני, עם מעוינים רקומים או מעוינים דקים, קטנים או גדולים, עם עיטורים אוריינטאליים ועוד. מדובר בשטיחי מכונה חדשה מצמר בעלי עיצוב מודרני וחזות יוקרתית, עם דוגמאות שעשויות מוויסקוזה דמיות משי. סוג נוסף של שטיחי מכונה חדשה המוצע בהנחה של חמישים אחוזים על ידי צמר שטיחים, הינם שטיחי בולצ'נו. מדובר בשטיחים איכותיים ומתוחכמים, בעלי חזות הרמונית, המאופיינים בדגמים מופשטים או גיאומטריים בשלל צבעים.

 

שטיחי קילים בהנחה של 40- 50 אחוז

 

בצמר שטיחים מציעים לכם הנחות משתלמות לסוכות עבור מגוון סוגי שטיחי קילים. בין היתר מוצעים חמישים אחוזי הנחה עבור שטיחי ספור אינקה בשלל דגמים וצבעים כמו אפור גיאומטרי, אפור וחום ושחור ולבן. מדובר בשטיחי קילים מודרניים, דו צדדיים, נעימים ורכים במיוחד, נטולי פלומות צמר, העשויים מסיבי משי, כותנה ובמבוק, שקל לנקות ולתחזק אותם.

 

כמו כן, מוצעת הנחה של ארבעים אחוז עבור שטיחי קילים ברברים בשלל דגמים, כדוגמת שטיח ברבר לבן עם דוגמא שחורה, שחור עם דוגמא לבנה, שטיח לבן עם תכלת ועוד. מדובר בשטיחי קילים מרוקאים שעוצבו בהשראת שטיחים שעירים של  שבטי הברברים בהרי האטלס. השטיחים מופקים בעבודת יד ממאה אחוז צמר בשיטת אריגה שטוחה נטולת פלומות צמר. אלו שטיחים דו צדדיים קלי משקל המעניקים למרחב חזות ייחודית ונעימה.

 

בנוסף, תמצאו במבצע גם שטיחי קילים טאג’ בארבעים אחוזי הנחה בשלל דגמים. אלו הם שטיחים מרהיבים, דו צדדיים, מאה אחוז צמר נטולי פלומות, עמידים ופשוטים לניקוי ותחזוקה. השטיחים מעוצבים עם פרנזים ומוצעים במגוון רחב של צבעים ושילובי צורות גיאומטריות, לרבות גוונים של שחור ולבן ,לבן וכחול וצבעוניות ייחודית.

 

עוד מגוון שטיחים בהנחות משתלמות

 

בחנויות ובאתר של צמר שטיחים מציעים עוד מגוון דגמי וסוגי שטיחים בהנחות משתלמות. כך למשל, שטיחי פצ'ים ריבועיים ועגולים במגוון צבעים מוצעים בהנחה של שלושים עד חמישים אחוז. מדובר בשטיחים מאה אחוז צמר העשויים מפיסות של שטיחים אותנטיים אשר חוברו יחדיו בעבודת יד לכדי שטיחים ייחודיים מרהיבים ביופיים. המותג גם מציע מבצעים מעולים עבור מגוון דגמי וסוגי שטיחים נוספים, לרבות שטיחי דאימונד קוסמוס מודרניים, שטיחי feeling בעבודת אריגה בסגנון עכשווי, שטיחי זיגלר מאה אחוז צמר קלאסיים ומודרניים, שטיחי עור פרה בשלל צבעים ודוגמאות, ועוד.

 

מותג מוביל בזירה המקומית

 

למי שעדיין לא מכיר, צמר שטיחים הינו אחד המותגים היותר מוערכים בענף השטיחים בארץ. מדובר ברשת משפחתית הפועלת בענף כבר שלושה דורות המגיעה לתחום מאהבה, הבנה עמוקה והערכה רבה לעולם השטיחים. החברה מייבאת ומשווקת מבחר עשיר, גדול ואיכותי של שטיחים מעוצבים ויפים מסוגים, מידות ודגמים שונים, בשלל צבעים ודוגמאות לרבות שטיחים ממשי וצמר, ארוגים ובעבודת יד, שטיחים של מותגים עולמיים, שטיחים קלאסיים, שטיחים אוריינטאליים, שבטיים ומודרניים, אותם היא מוכרת ליחידים ובסיטונאות.

 

בין היתר מציעים לכם בחברה שטיחים של זיגלר, שטיחים סיניים, שטחי קילים, וינטאג', שטיחים אפגאניים, שטחי פאצ'ים, קשקולים, חלוקי נחל, בלוצ'ים ועוד. כל שטיח המיובא ומשווק על ידי צמר שטיחים נבחר בקפידה מבחינת שלמותו ואיכותו, ונמכר על ידי החברה באתר האינטרנט שלה ובסניפים ואולמות תצוגה בירושלים, ראשון לציון, תל אביב, הרצליה ונתניה.

 

כאמור, ברשת דואגים לספק כל השנה ללקוחות שטיחים במחירים כדאיים, עם מבצעים מיוחדים בחגים ומועדים. תוכלו לקבל מידע נוסף באתר "צמר שטיחים" ודרכו תוכלו גם להזמין שטיחים אונליין במבצע.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה