צילום ברית מילה בירושלים



כל אחד מכיר את האווירה הקדושה שלא ניתן להסביר אותה לגמרי במילים, הקיימת רק בעיר קדושה, יפה ומיוחדת כל כך כמו עיר הבירה ירושלים. המבנים ההיסטוריים המיוחדים, מבני האבן וכל השכונות הציוריות והמיוחדות, המקומות הקדושים והאתרים התיירותיים המובילים בעולם, אם זה הכותל המערבי חומות העיר העתיקה, עיר דוד, הרכבת הקלה שכונת מונטיפיורי או איזור ממילא, כל אלו הפכו לאורך הדורות את עיר הקודש למקום בו מרבים לחגוג אירועים חשובים וטקסים, כמו את טקס בר המצווה המקובל יותר לחגוג בירושלים, אך גם צילומים מקדימים לרגל נישואין או את טקס ברית המילה.

Pixabay

לכן כאשר עורכים אירוע ברית מילה בירושלים, ניתן כבר להבין כמה תפקידו של הצלם עיקרי וחשוב כיוון שהוא מנציח ומשמר את האירוע כולו, באחד מן המקומות המיוחדים והיפים בעולם, ומשאיר בידי המשפחה מזכרת אחת בלעדית שהיא זו היחידה שתוכל לשחזר עבורם בכל רגע בעתיד את האירוע המרגש שלהם ולספר בתמונות את כל החוויה

המיוחדת שעברו בעיר הקודש ירושלים. כאן כבר אין מדובר בלהנציח רק את בני המשפחה, את הטקס ואת התינוק הרך, אלא גם להעביר את האווירה המיוחדת של ירושלים ואת כל תמונות הנוף המרהיבות והמרגשות שרק עיר מיוחדת כמו ירושלים יכולה לייצר. לצלם תהיה משמעות רבה כאן כיוון שאולי המשפחה תגלה כבדות ליוזמות הצילום שלו ורק צלם עם כימיה טובה ויחסי אנוש מעולים יוכל לזכות בשיתוף הפעולה של המשפחה החוגגת בעיר מיוחדת כל כך אירוע חד פעמי בירושלים.

התפאורה הטבעית של מבני האבן המיוחדים של ירושלים בנוסף לטקס הדתי והמסורתי החשוב, ינפיקו עבורכם תמונות מרהיבות ומיוחדות בבחירה של הצלם המקצועי הנכון. רק צלם עם ניסיון בצילומי שטח ועם מספיק רזומה של צילום טקסי ברית מילה בירושלים, יהיה בעל כל הידע בכדי לצלם עבורכם את האלבום הנהדר ביותר לאירוע יקר ללבכם. ההתרגשות בצילום שלברית מילה בירושלים היא בשיאה, כי יש כאן לא רק הורים נרגשים ממעמד הטקס ונמצאים אף במעט חרדה, אלא גם האווירה הקדושה והמיוחדת של ירושלים מוסיפה רבות להתרגשות הגדולה. כל אלו צריכים לבוא לידי ביטוי בצילום ולהוציא את בני המשפחה ואת האירוע כולו באופן המרגש, הזוהר והמיוחד ביותר.

צילום השטח בירושלים דורש ידע בצילום של כמה לוקיישנים ומעבר מהיר ממקום למקום, מן הטקס לנופיה של ירושלים, לנסיעה ואולי לצילומים בסעודה הנערכת במסעדה או בבית הכנסת. הדינאמיות בסוג צילום זה הוא רב יותר ועל כן דורש גם מיומנות מקצועית גדולה יותר וכן סבלנות רבה. אין כאן צילום באולם סגור ונוח עם כל הציוד במקום וכל התפאורה הנדרשת וכל האורחים שקרובים אליך ברדיוס אחד.

תנאי הצילום באירוע מסוג זה שונים לחלוטין ודורשים הבנה מקצועית אחרת בצילום ויכולות אישיות איכותיות רבות.  עיר הקודש ירושלים היא עיר מיוחדת במינה וגם אם האירוע נערך באולם סגור, במסעדה או בבית הכנסת חשוב יהיה לא להחמיץ את האווירה השייכת רק למיקום המיוחד הזה, ולשקף אותה גם בצילומי טקס ברית המילה.

אם הטקס נערך בבית הכנסת- זה ידוע כי בתי הכנסת בירושלים הם יפים ומרהיבים במיוחד ומהווים בעצמם מוקד ונושא מיוחד לצילום, וכן הסביבה בה נמצאים בתי כנסת אלו, זוהי תפאורה מיוחדת וחד פעמית שלא ניתן להתעלם ממנה והצלם יהיה חייב לנצל את הטבע היפה הזה שרק ירושלים מעניקה, בכדי ליצור אלבום תמונות מיוחד ומושקע יותר. גם צילום של טקס ברית מילה בתוך אולם בירושלים יכול להנפיק בוק תמונות מיוחד המשלב תמונות טבע מרהיבות עם הנוף הקסום של העיר הקדושה. ואלו החוגגים את הטקס ואינם תושבי ירושלים בוודאי מנצלים זאת גם לסיור קטן בעיר ולטיול ממצה שבמהלכו צילום השטח חשוב ביותר ויכול להנפיק תמונות מקסימות ומרגשות במיוחד. גם נסיעה למסעדה בירושלים לסעודת מצווה הנערכת לאחר טקס ברית מילה בבית הכנסת, אם הסעודה אינה נערכת בבית הכנסת, היא הזדמנות מעולה ליצור תמונות מרשימות רבות מול נופיה היפים של ירושלים.

באדיבות של סטאס מוזיקוב - צלם אומן

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה