פתרונות הצללה איכותיים ועמידים לטווח הארוך



במיוחד במדינה שטופת שמש כמו ישראל, ניתן למצוא פתרונות הצללה בכל מקום. הן בתים פרטיים או דירות עם מרפסות, הן מקומות ציבוריים מסוגים שונים והן בתי עסק ומקומות אירוח – כל אלו ועוד זקוקים לפתרונות הצללה איכותיים אשר יאפשרו לשהות בחוץ לאורך שעות היום, גם בחודשי הקיץ החמים.

קרדיט לתמונה: סקיירוף

מכיוון שלאורך רובה של השנה קיים במקומות רבים הצורך בהצללה איכותית ומכיוון שאותם פתרונות הצללה חשופים לשמש היוקדת, ללחות שבאוויר ולמלח המגיע מכיוון הים, רובם אינם שורדים יותר מכמה שנים ספורות ונדרש להחליפם שוב ושוב. אולי מסיבה זו ניתן לראות בשנים האחרונות עלייה תלולה בפופולאריות של פתרונות הצללה עמידים יחסית, ובראשם פתרון ההצללה האולטימטיבי מבחינות רבות – פרגולת אלומיניום.

 

חומר בעל תכונות אולטימטיביות עבור פתרונות הצללה

בשנים האחרונות ניתן לראות כאמור יותר ויותר פרגולות אלומיניום בישראל, והדבר נכון הן עבור בתים פרטיים ודירות בבנייני מגורים והן עבור בתי עסק ומקומות רבים נוספים כמו מרחבים ציבוריים. בעוד מדובר בתופעה בולטת וכמעט חסרת תקדים בתחום המצומצם של פתרונות הצללה, הסיבות לכך ברורות לאנשי המקצוע העוסקים בתחום –

הסיבה המרכזית והמתבקשת ביותר להצלחתן המסחררת של פרגולות אלומיניום במדינות כמו ישראל (מדינות שטופות שמש, לחות ואוויר המכיל לא מעט מלח מן הים) היא בראש ובראשונה התכונות הטבעיות של החומר  ממנו עשויות פרגולות אלו – אלומיניום. תכונותיו של האלומיניום מושלמות עבור פרגולות ופתרונות הצללה בכלל. לדוגמה – אלומיניום הוא חומר אשר אינו מחליד במגע עם לחות, ולכן ניתן להשתמש בו גם במקומות החשופים ישירות ללחות מהים, או במקומות בהם כמות המשקעים גבוהה יחסית. תכונה חשובה נוספת היא היחס המצוין בין חוזקו של האלומיניום לבין משקלו – אלומיניום היא מתכת חזקה, עמידה וקלת משקל יחסית.

זה הופך אותה למועמדת אולטימטיבית לקונסטרוקציות כמו פרגולות ופתרונות הצללה, בהן נדרשת יציבות מבנית גבוהה ועדיף כמה שפחות משקל כולל.

 

שינוי חסר תקדים ביחס לאלטרנטיבות

תכונות התכונות שהוזכרו לעיל, כמו גם מספר תכונות נוספות של האלומיניום כחומר גלם, מאפשרות ליצור פרגולות עמידות ביותר לטווח הארוך. היתרונות כאן ברורים, אך הופכים מובהקים אף יותר כאשר שוקלים אותם בהשוואה לאלטרנטיבות שהיו קיימות בשוק עד לפני כמה עשורים בלבד. חלק גדול מהפרגולות ופתרונות ההצללה שכולנו מכירים בארץ עשוי מעץ. כל מי שמחזיק בביתו פרגולה, דק או כל מבנה חיצוני אחר אשר עשוי עץ, יודע בדיוק עד כמה מהותי הצורך בתחזוקה שוטפת מדי שנה (שיוף, צביעה בשמן מיוחד וכו') ובסופו של דבר בהחלפה כוללת לאחר שהעץ מתחיל להירקב, להישבר ולהישחק יותר מדי. בהשוואה לכך, היתרון של פרגולות אלומיניום הוא ברור – האלומיניום שומר על המראה והצורה שלו באופן מושלם לאורך שנים רבות, גם תחת חשיפה יומיומית לנזקי השמש, הלחות ושאר השפעות מזג האוויר.

 

היכנסו לאתר סקיירופ וצפו במגוון הפתרונות להצללה לכל בית ועסק.

לצפייה בסוגי הפרגולות לחצו כאן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה