נפרטיטי: 20% הנחה על קולציות חדשות ובייסיק



רוצה לחדש את מלתחת הסתיו-חורף? המותג המוביל נפרטיטי מציע עשרים אחוזי הנחה עבור קולקציות חדשות ובייסיק.

Pixabay

המותג המצליח והמוערך למידות גדולות נפרטיטי מציע הנחות של עשרים אחוזים עבור קולקציות חדשות ובייסיק. את בגדי המותג תוכלי למצוא ולהזמין באתר החברה ובסניפי הרשת ברחבי הארץ - בקניון איילון ברמת גן, קניון הדר בירושלים, קניון רננים ברעננה, בקריון שבקריית ביאליק ובקיבוץ כברי, וכן בעשרות חנויות נבחרות ברחבי ישראל שמוכרות את בגדי המותג.

 

מותג מוביל למידות גדולות

 

למי שעדיין לא מכירה, מותג הבוטיק נפרטיטי מציע פריטי לבוש אופנתיים, איכותיים וייחודיים למידות גדולות. בראש המותג עומדת עדנה פז מקיבוץ איילון שמגיעה מעולם האומנות ואשר הפכה תחביב לעסק מצליח ומשגשג. החברה מייצרת ומעצבת בארץ בגדי נשים במידות גדולות, ממידה ארבעים ושתיים עד מידה חמישים וארבע. מדובר בבגדים ליומיום ולערב לרבות חולצות, טוניקות, שמלות, עליוניות ומכנסיים, העשויים רק מבדי איכות עם תפירה ברמה גבוהה ביותר של ביצוע וגימור, ומעוצבים בגזרות מיוחדות וחדישות.

 

המותג מתחדש כל הזמנים בדגמיו ומוציא כל דגם במספר מצומצם של פריטים, ובכך מבטיח את ייחודו. כל זאת בדגש על גזרות נוחות, מותאמות ומחמיאות למבנה גוף נשי מלא.

 

קולקציות אופנתיות וייחודיות

 

הבגדים שהמותג נפרטיטי מעצב לנשים במידות גדולות מציגים קו מקומי ייחודי, שמשלב איכות ונוחות לצד גזרות נשיות בעלות נוכחות מרשימה. עדנה פז מציעה גישת עיצוב רחבת אופקים שאינה מכירה בחוקים של מותר ואסור, עם אפשרות לשלב כל סוג בד וגוון עם אחר, בתנאי שיודעים כיצד לשלבם בצורה ומינון נכונים. בנוסף, בדגמים רבים של המותג הצבע השחור משמש כרקע שעליו משולבים סוגים שונים של צבעים, הדפסים ובדים.

 

בגדי המותג מקבלים השראה מאלמנטים מקומיים כמו עונות השנה, צמחייה ובעלי חיים, המהווים גם בסיס לעוף ממנו למחזות רחוקים. כל זאת עם קולקציות רחבות וגדולות בסגנונות שונים המתאימים לנשים מלאות מכל שכבות האוכלוסייה. למעשה הקולקציה של נפרטיטי מאפשרת לכל אישה מכל מגזר ושכבת אוכלוסיה, חילונית, דתייה, ערבייה, עירונית או כפרית, לאתר פריטי לבוש מחמיאים שמתאימים לה, לאורח חייה ולכיסה.

 

חגיגה של סתיו

 

הסתיו על פריחת החצב והציפורים הנודדות מורגש היטב בקולקציה החדשה של נפרטיטי, שמוצעת כעת בהנחה של עשרים אחוז. כך למשל, הסתיו מורגש בטוניקת חצב החגיגית בגווני לבן ואפור, עם צווארון רך ועגול, שעשויה מאריג שיפון ופוליאסטר בסגנון וינטאג' שבתוכו צרובים נקודות ופרחים מעודנים. טוניקה זו הולכת נפלא עם חצאית מדגם חצב בגוון של אפור, מבד של שיפון צרוב, שמתחתיו בד לייקרה וניאון. הסתיו מורגש כמובן בעוד דגמי בגדים כדוגמת חולצת חג מדגם אנפה בגוונים רכים של שמנת.

                    

קלילה כפרפר

 

אחרי החום המעיק של הקיץ, הרוח הקרירה של הסתיו מביאה עימה תחושה של קלילות ויופי. תחושה זו ניכרת בפריטי הקולקציה של נפרטיטי שמקבלים את השראתם מפרפרים וחרקים בעלי כנף מעודנים נוספים. כך למשל, עליונית תחרה מדגם גחלילית מעניקה פריט לבוש מעוצב ואוורירי, עם תחרה שחורה שמעוטרת בפרחים מעודנים. זאת בעוד שטוניקת ליבית פרפרים משלבת בדים שונים עם עיטורי רשת דקיקים בעיצוב מלא תעופה, לצד עליונית פרפר לבנה מלייקרה ופוליאסטר, המשלבת טקסטורות שונות לכדי בגד מעוצב קליל ומרשים. בהשראת הפרפר גם עוצבו מכנסיים לבנות מויסקוזה בטקסטורה של בד קרפ בדומה לכנפי הפרפר.

 

להבליט את הצד הפראי

 

לצד פריטים מעודנים, המותג מציע גם פריטים חדשים המתאימים למי שרוצה להתחבר למקומות יותר פראיים שבה, המקבלים את השראתם מחיות הבר, בדגש על עולם החתולים. הקולקציה כוללת בגדי בסיס לצד בדים צבעוניים, הדפסי פרוות של חיות מבדי וויסוקזה פוליאסטר וכדומה. כך למשל, דגם חתול בר לטוניקת ערב מציע טוניקה חשופת שרוולים עם הדפס חתולי במיוחד. כמו כן תמצאו בקולקציה חולצות נמרון או ספארי בגזרת A מחמיאות, חולצת קרקל קלילה עם כפתורים, מכנסי פומה שחורות ואלגנטיות עם פסים דקיקים ועוד.

 

זו רק ההתחלה...

 

דגמי בגדים בהשראת הסתיו, פרפרים וחיות בר מהווים רק חלק משלל דגמי בייסיק ודגמים חדשים שמציע המותג בהנחה של עשרים אחוז. כך למשל, עדנה פז עיצבה פריטי לבוש רבים בהשראת המזרח, כגון חולצות בהשראת דגמי פרחים יפנים, טוניקת ערב דלהי מרהיבה עם טול בשחור ורקמה ייחודית, חולצות עם הדפסים בהשראת חבל אפגניסטן ועוד.  ניתן לקבל מידע נוסף באתר נפרטיטי, להתרשם מהדגמים הייחודיים של המותג ולהזמינם און ליין.

 

ליהנות מיתרונות הטכנולוגיה

 

בנפרטיטי מאפשרים ללקוחות החברה ליהנות מיתרונות הטכנולוגיה עם הזמנת פריטי קולקציה בהנחה ישירות דרך אתר החברה המתקדם והמאובטח. כל שעליכן לעשות הוא להיכנס לאתר של החברה בזמנכן החופשי, לבחון את פריטי הקולקציה ולבחור בדגמי בגדים מתאימים במידה וגוון מבוקשים, ולהוסיפם לסל הקניות. ביום הקנייה, מי שעדיין לא נרשמה באתר תוכל להשאיר את פרטיה ובכך לקצר עוד יותר בפעם הבאה את תהליך הקנייה.

 

כמו כן, יש לבחור את אופן משלוח הבגדים ואמצעי התשלום, בין אם דרך פייפל או אשראי. בסיום ההזמנה תישלח הודעה אודות ביצועה למייל שלכן והודעה נוספת עם חשבונית של העסקה. ניתן לעקוב אחר מצב ההזמנה באתר החברה באזור אישי. ומי שעדין מתקשה לבצע הזמנה און ליין יכולה לבצעה גם דרך הטלפון.

 

את הבגדים שהזמנתן תוכלו לאסוף מאחת מחנויות הרשת או לקבלן בדואר שליחים או רשום לכל כתובת מבוקשת. במרבית המקרים ההזמנה יוצאת מהחברה אחרי שני ימי עסקים ומגיעה בהתאם לסוג המשלוח הנבחר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה