משבר הקורונה מסייע לזהות מקצועות בעלי עתיד תעסוקתי יציב



מגפת הקורונה אמנם הביאה לשיתוק חסר תקדים במשק הישראלי ובכלכלה העולמית כולה, אך התנאים יוצאי הדופן הללו מאפשרים גם להגיע לתובנות חשובות בנוגע לעתידו של שוק העבודה. מקצועות מסוימים מצטיירים דווקא בעת זו כיציבים יחסית מבחינת תעסוקה עתידית.

Pixabay

בין שלל המקצועות המתגלים דווקא בימים אלו כהימור בטוח יחסית בשוק העבודה של המאה העשרים ואחת ניתן למנות כמובן תחומים שלמים בהם העבודה מתבצעת אונליין תחומי עיסוק אשר מייצרים שירותים ומוצרים הכרחיים וגם מקצועות שונים המשלבים בין שניהם. דוגמה למספר מקצועות כאלו ניתן למצוא בעולם הכלכלה והפיננסים – חשבי שכר, מנהלי תיקי השקעות ויועצים פנסיוניים הם רק חלק מהמקצועות המתגלים כיום כאטרקטיביים ביותר מנקודת המבט של תעסוקה עתידית צפויה.

 

אנשי המקצוע המשמשים כעמוד השדרה הפיננסי והמנהלי של ארגונים

בין הדוגמאות שהובאו לעיל נתמקד בדוגמה של חשבי שכר – בדומה למספר בעלי מקצוע נוספים (דוגמת מנהלי חשבונות), תפקידם של חשבי שכר בפועל הוא קריטי והכרחי לפעילותו של הארגון, גם כאשר הארגון כולו נמצא בהשבתה מלאה או חלקית מסיבה זו או אחרת. חשבי שכר אינם רק מחשבים את גובה המשכורת המגיע לכל עובד בסוף החודש, אלא מנהלים עבור הארגון את מערך השכר כולו, המהווה לרוב את אחת ההוצאות המרכזיות ביותר בפעילותו של כל ארגון ובית עסק, ומצריך מערך שלם, סבוך ומורכב של מספרים ונתונים.

בעוד חשבי שכר ואנשי מקצוע מתחומים דומים וקרובים יכולים לבצע חלק ניכר מעבודתם הן מהמשרד והן מהבית (או מכל מקום אחר), ומאחר והעבודה שהם עושים קריטית לפעילותו השוטפת של הארגון, גם כאשר הוא פועל באופן חלקי או מינימאלי בלבד, מדובר באנשי מקצוע חשובים ומרכזיים לעסק, כאלו אשר יכולים להמשיך ולקיים את ההתנהלות הפיננסית של הארגון גם כאשר מרבית העובדים בבית בחל"ת.

 

מתגבר הצורך של רבים בהבטחת עתידם התעסוקתי – קורס חשבי שכר

אנו עוסקים כאן בנושא של מקצועות המתגלים דווקא בעת משבר דוגמת זה של הקורונה כמקצועות הכרחיים וברי ביצוע מכיוון שהמצב הנוכחי, בו עשרות אחוזים מהמשק הפכו למובטלים כמעט בין לילה, שולח רבים ורבות לחפש אחר תחומי עיסוק חדשים להתמחות בהם, כאלו אשר יספקו להם תעסוקה יחסית יציבה בעתיד, גם כאשר שוק העבודה הולך והופך יותר ויותר תזזיתי ופחות ופחות צפוי.

קורס חשבות שכר, בדומה למספר קורסים ומסלולי לימודים מקצועיים נוספים בתחום הכלכלה והפיננסים, מציע לרכוש מקצוע אטרקטיבי ויציב (אפילו בעיתות משבר), בכמה חודשים ספורים בלבד של לימודים במתכונת גמישה ונוחה. היחס בין תנאי הלימודים הנוחים והגמישים לבין היציבות המשמעותית של מקצועות שכאלו המתגלה כחסונה במיוחד דווקא בעיתות משבר קיצוניות שכאלו, גורמת לרבות ורבים להתעניין במסלולי לימודים דוגמת קורס חשבות שכר.

במידה וכל זה מדבר אליכם אתם מוזמנים לשמוע פרטים נוספים, ולקרוא חוות דעת של בוגרי מסלולי לימודים אלו, אשר נהנים כיום ממקצוע יציב ומתעסוקה בטוחה ביותר, לפחות באופן יחסי...

 

*** בשיתוף האקדמיה לפיננסים. היכנסו לכאן וצפו בכל הקורסים שלנו בכל מגוון הקורסים שלנו בתחום של השכלה פיננסית.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה