אם אתם מחפשים חברה למדרסים בירושלים כדאי שתדעו שאתם לא לבד. הודות לעובדה שירושלים היא עיר הררית (לא בכדי נאמר עליה "הרים סביב לה") רבים מבצעים את משימות היומיום שלהם בהליכה, בעיקר מקרב האוכלוסיות המוחלשות בעיר שקצרה ידם מבחינה כלכלית לעשות שימוש בתחבורה ציבורית.

Pixabay

מדרסים – לא מקשה אחת

המשמעות של הליכה מרובה בתנאי שטח קשים כמו בירושלים היא אחת – פגיעה בכף הרגל ויצירת בעיות רפואיות שונות החל מפגיעה ביכולות המוטוריות, פיזר עומסים לא שווה ועוד. הפתרון לכל אלו הוא פשוט -מדרסים. למעשה, למדרסים יש חשיבות בריאותית כפולה מסיבה אחת – הם תורמים הן לבריאות הגופנית וכתוצאה מכך גם לבריאות הפיזית. וכבר אמרו חכמים "נפש בריאה בגוף בריא".

חשוב לזכור שמדרסים לא רק מותאמים אישית לכל אדם בנפרד, אלא גם לאורח חייו ולבעיות הרפואיות הספציפיות מהן הוא סובל. למשל, מדרסים לספורטאים שמים דגש על בלימת זעזועים, על שיפור יכולות מוטוריות ועל חלוקת עומסים שווה. לעומתם, מדרסים ביומכאניים מיועדים לאנשים שסובלים מפלטפוס וכן יש מדרסים לאנשים שסובלים מסכרת, דורבן, כאבים ודלקות בכפות הרגליים ועוד.

 

אז למה לא לרכוש מדרסי מדף?

אמנם תמיד ניתן לרכוש מדרסי מדף דרך בתי מרקחת, חנויות ספורט ואפילו בכמה מכונים פרטיים שזכו במכרזי קופות החולים, אבל זה ממש לא מומלץ למרות שמדרסים אלו עשויים מחומרים שונים(החל משעם דרך גומי, עור, לטקס וכלה בסיליקון), מאפשרים תמיכה בקשת כף הרגל, חלקם כוללים נוזל ג'ל ויש אפשרות להתאים אותם לסוגים שונים של נעליים (החל מנעליים אלגנטיות וכלה בנעלי ספורט) . 

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שבמדרסים אלו לא ניתן לעשות התאמות ו/או שינויים, כך שלמרות שניתן לקבל אותם באופן מידי ובמידת כף הרגל הנכונה (במידה והיא קיימת במלאי החנות) יש בזה סכנה. למשל, הרבה אנשים סובלים מרגליים א-סימטריות (כפות רגליים במידות שונות, כף רגל אחת שנייה בעוד השנייה מקושתת ועוד) ולכן מדרסים מסוג זה אינם מתאימים להם.

 

היתרונות של מדרסים אורטופדיים

לעומתם, מדרסים אורטופדיים מותאמים באופן אישי למטופל כך שניתן להכניס בהם שינויים שונים במידת הצורך. למשל, עיבוי המדרסים, הוספת תמיכה במקומות מסוימים, התאמה לנעליים מסוימות ועוד. למעשה, מדרסים אלו הם היחידים שמיוצרים בהתאמה מדויקת למבנה כף הרגל הספציפי, כך שהם תומכים בצורה מושלמת במנח הביו-מכאני שלה.

עם זאת, בבואכם להתקין מדרסים כדאי שתדעו איך לחפש, כלומר באילו קריטריונים חברה המדרסים צריכה לעמוד כדי להיחשב כאיכותית ומקצועית. לפניכם מספר פרמטרים שיעזרו לכם להגיע למקום הנכון:

  1. חברה שמספקת אבחון אישי ללא התחייבות והכוונה מקצועית לא תשלום
  2. חברה שמספקת מדרסים בהתאמה אישית, כלומר מדרסים שמותאמים לכף הרגל הספציפית של כל אדם ומיוצרים בהתאם למנח כף הרגל, פיזור העומסים, אורח החיים של המטופל, סוג העור שלו ואפילו אחוזי השומן בגופו.
  3. חברה שמכינה מדרסים לאחר יצירת מודל תלת-מימדי של הרגל שלכם באמצעות טכנולוגיה חדשנית.
  4. חברה שמכינה את המדרסים במהירות, כך שאתם תוכלו לחזור לשגרת יומכם במהרה.
  5. חברה שמתהדרת בכמות גדולה במיוחד של לקוחות מרוצים.
  6. חברה שעובדת מול קופות החולים השונות.

לפרטים נוספים על מדרסים בירושלים לחצו כאן

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה