מאווררי תקרה לבית עוזרים לכם לשמור על קור רוח בביתכם בקיץ



כשהטמפרטורות מתחילות לעלות, אי אפשר שלא לחשוב על השאלה שכמעט כולם עסוקים בה כשמתקרב הקיץ: "איך אפשר לשמור על קירור הבי בורה הטובה ביותר בקיץ הזה?"

.

גם אם התמזל מזלכם ויש לכם מערכת מיזוג אוויר ביתית, יתכן שכדאי לשקול להוסיף כמה מאווררי תקרה לבית. המאווררים נהדרים מכמה סיבות: הם מאפשרים לכם לשלוט על הטמפרטורה לפי החדר, מה שאתם לא יכולים לעשות עם מערכת מיזוג אוויר מרכזית; הם חסכוניים יותר באנרגיה; והכי חשוב, הם מאפשרים לכם לחסוך כסף בחשבון החשמל החודשי שלכם.

סגנונות העיצוב של מאווררי תקרה לבית התפתחו לאורך השנים, והיום תוכלו למצוא בקלות כמה אופציות מסוגננות במגוון רחב של טווחי מחירים. אז הנה הדגמים הפופולריים של מאווררים בסגנונות שונים, עם התאמה לכל תקציב.

מאווררים מודרניים עם תאורה

לבתים שמעוצבים בסגנון מודרני, מאווררי תקרה לבית בסגנון מודרני פשוט הם בחירה מצוינת. העיצוב האווירודינמי נמצא בצד היקר יותר, אך זוהי קלאסיקה שסביר להניח שתהיה לכם בבית עוד שנים רבות, ויש להם כמה נקודות סגנון עיצוביות מוצקות שתמיד יהיו באופנה.

עדכון לדגמים הקלאסיים של מאווררי תקרה לבית

אלו הם מאווררים שמיוצרים ממתכת ונחשבים לעדכון חדש בעיצוב הסגנונות הקלאסיים של מאווררי תקרה לבית. הם סופר ידידותיים לתקציב ועובדים היטב עם כמעט עם כל סגנון עיצוב פנים. המאווררים כוללים גם גוף תאורה מודרני.

המאווררים הייחודיים האלה מזכירים את הפרויקטים בשיעורי המדע בבית הספר, כשהתבקשתם לעבוד על דגמים של כל כוכבי הלכת. העיצוב יוצא הדופן שלהם אומר שאתם יכולים בקלות לגרום לחלל שלכם להתבלט, והם זמינים גם בדגמים גדולים יותר, כך שהם עובדים הטב בחללים גדולים יותר.

מאוורר נברשת

אם הסגנון שלכם נוטה יותר לעיצוב מסורתי, מאווררי תקרה לבית בסגנונות וינטג' עשויים להתאים לכם. המאוורר מוסתר מתחת לגוף התאורה של הנברשת, כך שאולי אפילו לא תשימו לב אליו אם לא תסתכלו למעלה.

אלו הם  מאווררי תקרה לבית בסגנון עיצוב פשוט ומסורתי לחלוטין, אך עם אלמנטים מעודכנים. להבי העץ ורכיבי הניקל המלוטש מוסיפים למאוורר רעננות שלא תמצאו אצל מאווררים סטנדרטיים שמיוצרים בפס ייצור אחיד. אבל העיצוב שלהם די פשוט והוא אינו מפריע לשום אלמנט עיצובי אחר בחדר.

וזה לא הכול, מאווררים בסגנון זה מייננים את האוויר בבית, כך שהם משפרים את איכות האוויר של הבית שלכם.

מאווררי תקרה לבית בתוספת מנורות

מאווררי תקרה לבית בסגנון עיצוב מתקדם נראים נהדר בחלל שמעוצב עם אלמנטים בסגנון וינטג'. העיצוב בהשראה אירופאית כולל גוף תאורה יפהפה מזכוכית.

מאווררים בסגנון תעשייתי

אם אתם רוצים ליצור בביתכם סגנון עיצוב פנים חדשני ומקורי, תוכלו להתקין מאוורר תקרה קטן בהשראת עיצוב תעשייתי, אשר ייראה נהדר בחלל קטן יותר.

זהו מאוורר תקרה לבית שיעבוד טוב גם אם יש לכם חלל גדול יותר ואתם זקוקים לפתרונות אוורור נרחבים יותר. המאווררים האלה מגיעים בגימור ברונזה מואר או בגימור ברזל טבעי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה