לבלוט מעל כולם – המדריך לעסקים בתקופת הקורונה



בתקופת הקורונה עסקים רבים מתקשים להשאיר את הראש מעל המים. בין שכירויות ותשלומים קבועים להכנסות כמעט אפסיות, קשה לעמוד זקוף. כל בעלי העסקים מחפשים פתרונות בנואשות. בין היתר פונים לפתרונות דיגיטליים, למשלוחים, ופתרונות יצירתיים אחרים שיכולים לעזור להם לשרוד.

Pixabay

לפניכם מספר דרכים שבעזרתן העסק שלכם יכול לבלוט מעל השאר

  1. היעזרו בחברת פרסום – ישנו מגוון רחב של משרדי פרסום בירושלים אשר יפגשו עמכם בשמחה רבה, ויציעו לכם מגוון דרכים שבהם אתם יכולים לקדם את העסק שלכם גם בתקופה הזו. נכון, להעסיק קבלן נוסף בתקופה של משבר היא לא הדבר הראשון שעולה לכם לראש. לרוב האנשים זה נשמע לא הגיוני להוסיף להוצאות דווקא בתקופה שכזו. אבל מחשבה זו אינה נכונה. כפי שמרבית בעלי העסקים כבר הבינו, הוצאה של כסף מביאה הכנסה. לפחות זו היא המטרה העיקרית. נכון שחלק מההשקעות שלנו עולות על שרטון. הלו זה הוא טבען של השקעות. אבל, חברות פרסום מורכבות מצוותים יצירתיים של אנשים שלעיתים רבות יתנו לכם פתרונות יצירתיים בעל פה כבר בשלב הפגישה. בהמשך תוכלו לחשוב האם תרצו להתקדם לצורך ביצוע אותן פתרונות בעצמכם, יחד איתם, או אולי לבצע רק חלק מהדברים. בכל מקרה, השמיים הם הגבול בכל מה שנוגע לפרסום וכדאי לשמוע מה יש לאנשי מקצוע להגיד בנושא.
  2. נוכחות דיגיטלית – עכשיו זה הזמן, לכל מי שלא הבין. לא היה לכם עמוד פייסבוק עד עכשיו? מה עם דף אינסטגרם? גוגל ביזנס? כל אלה פלטפורמות אשר יכולות להגדיל את החשיפה של האוכלוסייה לעסק שלכם. כל שעליכם לעשות הוא למלא את פרטי המידע שלכם ביסודיות. למשחתכם תגלו שהפלטפורמות האלה מוכוונות לשימוש פשוט ביותר. ישנן עוד רשתות חברתיות רבות שאפשר להשיג בהם חשיפה, בהתאם לסוג העסק, אבל אלה הבולטות. גם כאן משרד פרסום דיגיטלי עשוי לסייע לכם.
  3. משלוחים – חלק מעולם המסעדנות? לא לכל מסעדה יש מערך משלוחים, וחבל. אבל אפשר להבין למה. להפעיל מערך משלוחים כולל עלות לוגיסטית גבוה, ועוד שלל של אילוצים שונים אשר בעלי מסעדות רבים אינם מעוניינים בהם. אבל היום בתקופה הזו, אין מקום לתפיסה הזו. ישנן חברות שכל תפקידן הוא לספק משלוחים לבעלי עסקים שאין להם היום משלוחים. היעזרו בהן. שנו את התפריט לתקופה, כל שהמנות ישרדו במשלוח.
  4. אתר מכירתי – על אותה משבצת של להעסיק חברת פרסום יושב הנושא של אתר מכירתי. זו הוצאה לצורך הכנסה. כל עסק שמתאים לכך שאנשים יכנסו וירכשו דרך האינטרנט צריך לשאוף לאתר מכירתי. היזהרו בבחירתכם, מי יבנה את האתר. כי ישנם המון אפשרויות, חלקן טובות מהאחרות לפעמים בפערים גדולים מאוד.

על קצה המזלג, אלה מספר אפשרויות עבורכם, איך לקדם את העסק שלכם בתקופה הקורונה. אנו מקווים שחלק מהטיפים במאמר זה יעזרו לכם להחזיק את הראש מעל ומים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה