השתלת שיניים – החופש לחייך



ישנם אנשים שבמשך שנים רבות סובלים ממחסור בשיניים או מעניין אחר בפה שלו שהפריע לו לחייך בחופשיות. הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו הביאה לפיתוח של תהליך השתלת שיניים יעיל, בטוח ואף נגיש יותר לכל המבקש. עכשיו, הדרך לחיוך מנצח של מיליון דולר קלה וקצרה מתמיד. אך כמובן לפני שאתם רצים לקבוע את התור שלכם, אולי כדאי שתדעו כמה דברים על תהליך השתלת השיניים ולו רק משום שאנחנו מאמינים, שכדי לעבור את התהליך בקלות כדאי לדעת בדיוק לאן אתם נכנסים ומה כולל התהליך כולו. מוכנים?

השתלת שיניים

איך מבצעים השתלת שיניים

 

את הפרסומות של השתלת שיניים ביום או בטיפול אחד כולכם מכירים. מרפאות השיניים מודעות היטב לפחד והחשש של המטופלים מהתהליך ומציעים להם קיצורי דרך כאלו ואחרים במטרה להפיג את החשש ולדרבן אותם לבצע את הטיפולים. ובכן, אין שום ספק בכך שהשתלת שיניים היא קריטית עבור מי שזקוק לה, אך ההמלצה הטובה ביותר היא דווקא להמנע מקיצורי הדרך ולפנות למרפאה מקצועית המכירה בחשיבות שכל שתל בפה יהיה יציב וחזק, שהחיוך יהיה מדויק והגוון של כל שן יהיה מושלם. על מנת להשיג את התוצאה המיוחלת הזו, השתלת שיניים תתבצע באופן הבא:

  • שלב ראשון – להכין את הפה להשתלת השיניים – המטרה היא ליצור תנאים אופטימליים עבור השתלים שיבואו, בכדי שיוכלו להיקלט במהירות, בקלות וביציבות. זכרו שמדובר בעצם זר שמוחדר לגוף שלנו, ולכן יש לבצע את ההכנה כמה שיותר ביעילות. במקרים בהם קיים חוסר בעצם, מבצעים מספר טיפולים מקדימים.
  • שלב שני – ההשתלה – בשלב ההשתלה, המתבצע תחת טשטוש או הרדמה מלאה (בנוכחותו של רופא מרדים כמובן), מחברים את השתלים לעצמות הלסת, כך שנוצר מערך יציב שיוכל להשתלב במבנה הקיים של הפה. זאת מבלי לפגוע ברקמת החניכיים העוטפת או במערכת הכתרים.
  • שלב שלישי – מרכיבים את הגשר והכתרים – לאחר שנבדקו השתלים הדנטליים ונמצאו שהם יציבים ומוכנים, מתבצע החיבור של מערכת השיניים החדשה לפה המטופל.

חשוב לציין שבין השלבים, נותנים לגוף זמן לנוח, להשתקם ולקבל אליו את הגופים החדשים שבו. מובן שלפני כל ביצוע שלב, מוודאים שהשלב הקודם עבר בהצלחה, ורק אז מתקדמים הלאה לביצוע השלבים הבאים, עד לסיום הטיפול.

 

חיוך כמו בפרסומות

אם כבר בפרסומות עסקינן – מכירים את הפרסומות של משחות השיניים בהן לכל השחקנים יש חיוך לבן, זוהר ומושלם? זו המטרה שלנו. בזכות השתלת שיניים מקצועית לא רק שתוכלו לחייך בחופשיות בלי לחשוב פעמיים, אלא שבכל פעם שתציצו במראה תאהבו את מה שעיניכם רואות. אם זה נשמע לכם טוב (ואנחנו יודעים שכן) ואתם מתגוררים בירושלים והסביבה, רופא שיניים בי-ם כבר מחכה לטלפון מכם! בואו נקבע פגישת היכרות והתייעצות, נסביר לכם באופן אישי על התהליך, ונצא לדרך.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה