הסערה שאחרי השקט - אטרקציות לילדים בשוך סערת הקורונה



מחכים לצאת מההסגר ולבלות עם הילדים? ישנן לא מעט אטרקציות מרתקות המתאימות לבילוי משפחתי ומחכות לכם לאחר שהמשבר יחלוף. המאמר יציג אטרקציות שונות ברחבי הארץ שיתנו לכם את המענה לבילוי המושלם.

תכננו עם הילדים את הבילוי המשפחתי המושלם

משבר הקורונה תפס את כולנו לא מוכנים וגרם לנו לשינויים גדולים באורח החיים. מוסדות החינוך נסגרו, אלפים הוצאו לחל"ת וכולנו נאלצים להישאר בבתים בלי יכולת לדעת מתי זה ייגמר. מכיוון שבילוי עם הילדים לא יתאפשר בחופשת הפסח, כל שנותר לנו הוא לתכנן מה נעשה וכיצד נבלה כשנצא לחופשי. ישנן הרבה אטרקציות לילדים בירושלים, בחיפה ובתל אביב שמחכות כבר להיפתח ולשחרר אותנו מהלחץ הרב שבו אנו שרויים. תכננו ביחד עם הילדים את הבילוי המושלם שייתן להם ולכם תקווה וגם יפיג את השעמום בימים אלו.

 pexels

אטרקציות מומלצות שאי אפשר לוותר עליהן

אטרקציות לילדים בירושלים שחייבים לעשות יעניקו ערך מוסף לביקור בבירה היפה שלנו. ביקור במוזיאונים המשלבים תערוכות עם פעילויות חקר, יצירה וגם ארכיאולוגיה אפשר למצוא במוזיאון ישראל, מוזיאון המדע, מוזיאון ארצות המקרא ומוזיאון מגדל דוד. גם מנהרת הזמן או ביקור בנקבת השילוח הן שילוב חוויתי והיסטורי עם ערך מוסף. תוכלו לצפות בהצגות או מופעים חווייתיים של תרבות יהודית, מפגש עם סופרים, פעילויות בגוון יהודי של שירה ופיוט וכד'. הצעות נוספות לשוחרי הטבע מתוך שפע של אטרקציות לילדים בירושלים כוללות פעילויות בתחנת החקר לציפורים או ביקור בגן החיות התנכי שהוא ייחודי בארץ. הילדים יוכלו לצפות בהאכלת בעלי החיים וללטף אותם. לאוהבי הספורט, טרמפולינות ופעילויות אקסטרים תוכלו למצוא בג'אמפ אפ או בקיפצובה. ואם זה לא מספיק ישנן אטרקציות נוספות גם מחוץ לעיר.

 pexels

אבא'לה בוא ללונה פארק

אחת האטרקציות שאי אפשר לוותר עליהן היא ביקור בלונה פארק בתל אביב או הסופרלנד בראשון לציון. גם אם הייתם שם בעבר חישבו כמה כייף זה יהיה אחרי ההסגר הממושך בבתים. כמה זה יעזור לפרוק מתחים וליהנות עם כל המשפחה במתקנים השונים. למי שחובב אקסטרים בשילוב פארק חבלים, קירות טיפוס, אומגות, סנפלינג וירי ברובי צבע אין מושלם מהסקיי פארק בראשון לציון או הפארק בצוק מנרה. אטרקציות ייחודיות נוספות כמו החלקה על הקרח תוכלו למצוא במספר מקומות בארץ כמו: היכל הקרח בחולון, אייסקייט בתל אביב או מרכז קנדה במטולה המשלב גם בריכה. סקי מים בפארק בגין בדרום תל אביב או סקי על שלג מדומה בגלבוע. ישנן אף אטרקציות מיוחדות במוזיאונים.

מוזיאון הילדים בחולון מציע שלושה מוקדים של פעילות מוחשית, ייחודית ואטרקטיבית: דיאלוג בחשיכה, הזמנה לשקט ודיאלוג עם הזמן. ולמי שמתגעגע לקניונים תוכלו למצוא גם שם שפע של אטרקציות ופעילויות לילדים החל מסדנאות בישול ועד לפעילויות יצירה ומופעי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה